17.8 C
Dubrovnik
Subota, 19 travnja, 2025
NaslovnicaVijestiWORLD TRAVEL MARKET Marketinškim i promotivnim projektima do većeg broja gostiju u...

WORLD TRAVEL MARKET Marketinškim i promotivnim projektima do većeg broja gostiju u 2022.

Tijekom drugog dana sajma World Travel Market (WTM), hrvatska se delegacija na čelu s direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem i direktoricom predstavništva HTZ-a u Londonu Darijom Reić susrela s predstavnicima ABTA-e, vodeće britanske udruge putničkih agencija i turoperatora.

Kako bi oporavak globalne putničke industrije bio što brži i uspješniji, predstavnici ABTA-e su tijekom sastanka naglasili važnost uzajamne suradnje svih destinacija, odnosno javnog i privatnog sektora, a također se razgovaralo i o važnosti održivog razvoja turizma, ekologije i ekonomske svijesti putnika, odnosno trendovima koji su se tijekom globalne pandemije dodatno nametnuli na britanskom tržištu.

Sastanci na temu suradnji u 2022. godini održani su i s predstavnicima Euronewsa, europskog kanala vijesti koji se emitira u više od 400 milijuna domova u 160 zemalja, ali i sa predstavnicima Lonely Planeta, globalne putničke platforme koju mjesečno posjeti više od 11 milijuna jedinstvenih korisnika, dok njihova web stranica bilježi oko 32 milijuna mjesečnih pregleda. O promotivnim projektima koji bi dodatno pozicionirali Hrvatsku kao poželjnu i prepoznatljivu turističku destinaciju razgovaralo se i sa predstavnicima Discoverya, kompanije koja u Europi upravlja kanalima Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, Investigation Discovery, Discovery HD, Animal Planet HD, Eurosport i dr.

„Uz promotivne aktivnosti koje samostalno provodimo, u daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao kvalitetne i sigurne turističke destinacije vrlo važnu ulogu imaju i naši strateški partneri s kojima surađujemo na inozemnim tržištima. Ako u narednoj godini želimo iskoristiti sve potencijale koje naša zemlja ima na britanskom, ali i drugim emitivnim tržištima, još više aktivnosti moramo usmjeriti na ciljanu komunikaciju i informiranje ključnih javnosti, ali i na postizanje povoljne i stabilne epidemiološke situacije“, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako će sve popularnije i traženije biti one destinacije koje će se profilirati kao sigurne, dobro organizirane i održive.

Podsjećamo, sajam WTM se ove godine održava u hibridnom obliku, odnosno do 3. studenoga uživo u Londonu, a nakon toga se sajam 8. i 9. studenoga održava u virtualnom izdanju na online platformi sajma. Uz Hrvatsku turističku zajednicu na sajmu uživo svoju ponudu predstavlja i 16 suizlagača iz Hrvatske.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE