Na vodećem turističkom sajmu ITB u Berlinu, Turistička zajednica grada Dubrovnika, kao jedan od suizlagača na štandu Hrvatske turističke zajednice, od 7. do 9. ožujka, predstavlja turističku ponudu Grada, u čijim je turističkim ostvarenjima njemačko tržište tradicionalno među najbrojnijima. Predstavnici TZ grada Dubrovnika će se na sajmu u Berlinu sastati s brojnim njemačkim turoperatorima, predstavnicima aviokompanija i medija.
Po prvi puta kao 100 % B2B događaj s jasnim fokusom na potrebe tvrtki-izlagača, sajam će kroz tri dana osigurati učinkovitije umrežavanje i ugovaranje poslova. Berlinski sajam inače je jedan od najvažnijih za Hrvatsku i za Dubrovnik – u 2022. godini njemački turisti bili su na četvrtom mjestu po brojnosti. Ostvarili su 92 902 dolaska te 273 170 noćenja.
Pod sloganom „Upravljanje transformacijom“, na sajmu će vodeći stručnjaci iz industrije raspravljati o trenutačnim izazovima za globalnu turističku industriju, nakon COVID-19 pandemije i s nedostatkom radne snage. Bit će govora i o klimatskim promjenama, opskrbi energijom i globalnim sigurnosnim politikama, uvažavajući njihov popriličan utjecaj na tijekove u turizmu i industriji putovanja.