Tragom komentara koje su istaknuli nezadovoljni žitelji Čilipa o kašnjenju svojih poštanskih isporuka, te informaciji kako je pošta bila u petak zatvorena, zatražili smo pojašnjenje iz Hrvatskih pošta.
-Provjerili smo situaciju s kolegama na terenu koji su nam javili da je poštar zadužen za redovnu dostavu u Ćilipima trenutno na bolovanju. Njega mijenjaju dvojica poštara, no unatoč svim naporima, manji broj pošiljaka dostavljen je izvan propisanog roka – stoji u njihovom pojašnjenju, no o jednoj primjedbi kako računi kasne i po nekoliko mjeseci, kažu kako nije istinita.
-Nema većih prekoračenja rokova i tvrdnja da pošiljke ne stižu mjesecima nije istinita. Napominjemo da se dostava pošiljaka odvija iz poštanskog ureda 20215 Gruda i dostava ne ovisi o radu poštanskog ureda u Ćilipima.
Što se tiče informacije da poslovnica u čilipima nije radila u petak, tvrde:
-Poštanski ured u Ćilipima inače radi prema redovnom radnom vremenu, a privremeno je zatvoren u petak 21. travnja zbog tehničkih poteškoća s internetskom vezom. Popravak kvara očekuje se danas tijekom dana te će nakon toga poštanski ured biti ponovno otvoren. Zahvaljujemo korisnicima na razumijevanju – završavaju svoje priopćenje.