U sklopu projekta uspostave Regionalnog centra kompetentnosti u ugostiteljstvu i turizmu, Turistička i ugostiteljska škola Dubrovnik TUŠ u razdoblju od 29.03. – 01.04.2021., organizira interaktivne edukacije i radne sastanke za ugostiteljske i turističke profesionalce. Danas su pak dubrovački chefovi o vještinama kulinarstva učili od projektnih partnera iz Obrazovne ustanove Calidus i Baskijskog centra za kulinarstvo.
Voditelji interaktivnih edukacija i radnih sastanaka su projektni partneri – renomirani stručnjaci Baskijskog kulinarskog centra BCC iz Španjolske i stručni mentori iz ustanove Callidus specijalizirane za edukaciju i izradu programa obrazovanja i kurikuluma iz Zagreba.
Gospodarstvo predstavljaju četiri partnerske hotelske kuće: Jadranski luksuzni hoteli, Valamar Riviera, Grand hotel Imperial i HUP Zagreb – Hoteli Dubrovačka Rivijera. Iskusni chefovi i kuhari, direktori hrane i pića te stručnjaci u upravljanju ljudskim resursima tijekom četverodnevne intenzivne edukacije steći će nove vještine i znanja u struci.
Edukacija prvog dana radionica u trajanju 4-5 sati sastoji se od vježbi kreativnosti za showcooking i serviranja gdje će se prikazati novi načini različitih obrada namirnica.
Edukacija drugog dana radionica počiva na globalnim trendovima u gastronomiji, te će se putem teorije i showcookinga objasniti novi trendovi, avangarde i tehnike koje se širom svijeta koriste u restoranima.
Svaka radionica započinje teoretskom prezentacijom, a praktični dio se održava u dinamičnim aktivnostima kroz rad u parovima s ciljem uvođenja novih kulinarskih tehnika i razrade modernih vještina i umjetnosti u serviranju hrane.
Ključne teme obrađuju:
Upravljanje zadovoljstvom gostiju
– Vrijednost propozicija
– Katalog emocija
– Manifest korisničkog iskustva
– Moodboard
– Putovanje kupca
– Raznolikost ukusa
Poznavanje kave
– Znanje o proizvodu (biljka, podrijetlo, sorte, prerada)
– Načini pripreme
– Espresso kava
– Nova iskustva i pripreme
U sklopu edukacije “Design thinking” naglasak je u menadžerskom utvrđivanju potencijalnih potreba i nedostataka u vlastitom operativnom radu i upravljanju, s temama:
Upravljanje sustavom kvalitete:
Gdje i kako je potrebno unaprijediti uslugu?
Sustav kvalitete
Gdje su pogreške prilikom pružanja usluga?
Postoje li određene prepreke prilikom pružanja usluga?
Gdje možemo pronaći učinkovitost koja će poboljšati poslovne performanse?
Menadžerski pristupi – Organizacijska kultura kao izvor konkurentskih prednosti.
U kojim radnjama i / ili čimbenicima možemo pronaći svoje korporativne vrijednosti? Misija, vizija?
Je li naša organizacijska kultura istinski integrirana u naše svakodnevno poslovanje?
Je li naša organizacija zaista provodi poslovanje putem vlastitih vrijednosti?
Prva dva dana edukacije rezervirana su za gospodarstvenike odnosno partnerske hotelijerske kuće u hotelu Argentina, a onda se sljedeće dva dana taj isti program ponavlja za nastavnike TUŠ Dubrovnik u prostorima škole.
Cjelokupnim program radionica možete pogledati ovdje.