Platforma Dubrovnik naš Grad osvrnula se na jučerašnje priopćenje Sanitata Dubrovnik vezano uz prostor za oglašavanja. Pitaju se tko obmanjuje javnost, ljudi iz platforme Dubrovnik – naš grad ili pak vodstvo Sanitata, tvrtke koja bi trebala biti servis svih građana našeg grada. “Sanitat upravlja s ukupno 6 citylight pozicija za plakate, a naš upit o njihovoj dostupnosti za oglašavanje napisali su da su u periodu predizborne kampanje sve pozicije zauzete. Zaboravili su reći tko ih je zakupio. Pitamo se zašto su to ispustili?”, navodi se platforme Dubrovnik naš grad, kojeg u nastavku prenosimo u cijelosti.
“Tko obmanjuje javnost, ljudi iz platforme Dubrovnik – naš grad ili ipak vodstvo Sanitata, tvrtke koja bi trebala biti servis svih građana našeg grada? Dok iz Sanitata tvrde jedno, činjenice govore drugo. Sanitat upravlja s ukupno 6 city light pozicija za plakate, a naš upit o njihovoj dostupnosti za oglašavanje napisali su da su u periodu predizborne kampanje sve pozicije zauzete. Zaboravili su reći tko ih je zakupio. Pitamo se zašto su to ispustili?
Prigodno su se zaboravili osvrnuti i na činjenicu da su diljem Hrvatske, od Rijeke do nama susjednog Metkovića, baš za ove izbore donesene odluke o pravu na korištenje oglasnih površina u vlasništvu Grada pod istim uvjetima, a neke sredine zbog velikog interesa političkih stranaka i nezavisnih kandidata svakom podnositelju zahtjeva omogućuju korištenje dijela navedenih oglasnih površina, što u Dubrovniku pod HDZ-om očito nije slučaj.
Ali koje su to još 24 pozicije koje spominju u svom priopćenju kao da je riječ o nevjerojatnoj ponudi skrojenoj baš za političku oporbu vladajućoj koaliciji, što nas ne bi čudilo da i jest slučaj? To su, kako i sami navode na svojim stranicama, “plakatne površine (kamena table, kameni stupovi za oglašavanje)” za koje vam svečano obećavaju: “Trudimo se osigurati vidljivost plakata 3-5 dana“. Nakon toga? Pa, zna se… Pametnom dosta”, zaključuje se u priopćenju.