Na sjednici Turističkog vijeća Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije raspravljalo se o situaciji s turističkom sezonom, pri čemu je zaključeno kako su trenutni rezultati znatno bolji od 2020. godine, ali još uvijek značajno lošiji od 2019., godine prije početka pandemije.
Za uspjeh ove turističke sezone, a time i oporavak gospodarstva, jedino je rješenje cijepljenje, ali dok svijest o potrebi cijepljenja kod naših turističkih djelatnika postoji te su oni dobro procjepljeni, ukupna procjepljenost stanovništva u županiji iznosi tek 45 posto, što nije dovoljno. Tako je i s ove sjednice Turističkog vijeća upućen poziv svima da se cijepe i zaštite svoje zdravlje, zdravlje svojih sugrađana i turista te tako omoguće da imamo turističku sezonu. Postoji, naime, velika opasnost da će sezona i ove godine završiti prerano, ukoliko ne postignemo dovoljnu procjepljenost i tako otvorimo mogućnost ponovnog povećanja broja zaraženih.
Također, naglašeno je i kako će Turistička zajednica DNŽ, ukoliko se otvori britansko tržište koje je za nas jedno od najvažnijih, ići s pojačanom promocijom s tamošnjim partnerima.
U kontekstu promocije naše destinacije kao dobar primjer istaknuta je kampanja tvrtke Rimac koja je u posljednja dva mjeseca upravo u Dubrovnika napravila dva događanja koja su imala odjek na svjetskoj razini, a što je odlično za turizam destinacije.