Društvene mreže su odavno prerasle svoju primarnu svrhu i postale dio naših života. U današnjem digitalnom dobu, Facebook i Instagram postali su ključne platforme za dosezanje novih kupaca i promociju vašeg poslovanja.
Kako biste naučili pronaći nove kupce putem Facebooka i Instagrama za Vas smo organizirali radionicu “Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas”. Radionica će se održati u subotu, 19. listopada 2024. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 9:00 sati. Radionica traje 8 sati.
Što ćete naučiti:
Na ovoj radionici, kroz praktične primjere i interaktivne vježbe, svladat ćete sve ključne aspekte uspješnog oglašavanja na Facebooku i Instagramu. Polaznici će naučiti:
- Razliku između “Promovirane objave” i “Oglasa”: Kada koristiti koju opciju za maksimalni učinak.
- Postavljanje ciljeva oglasa: Kako odabrati pravi cilj kampanje ovisno o željenom ishodu.
- Struktura oglasne kampanje: Razlike između kampanje, skupa oglasa i pojedinačnih oglasa te kako ih učinkovito koristiti.
- Budžetiranje i načini plaćanja: Kako pravilno planirati i upravljati budžetom za oglašavanje.
- Kreiranje oglasa za Facebook i Instagram: Korak po korak proces izrade privlačnih i učinkovitih oglasa.
- Definiranje ciljane publike: Kako prepoznati i precizno targetirati svoju idealnu publiku.
- Korištenje AI alata za optimizaciju oglasa: Kako iskoristiti umjetnu inteligenciju za poboljšanje performansi oglasa.
- Praćenje konkurencije: Kako pronaći i analizirati primjere oglasa svoje konkurencije ili tržišnih lidera.
Metode rada:
Interaktivna radionica: Poticajno okruženje za postavljanje pitanja i razmjenu ideja.
Praktični primjeri i vježbe: Rad na stvarnim scenarijima i izrada vlastitih oglasa.
Predviđeno trajanje radionice je 8 sati.
PREDAVAČ: MARKO KRČMAR – mladi poduzetnik koji je započeo svoju poduzetničku karijeru 2019. godine pokretanjem tvrtke LIVMARK d.o.o. zajedno s bratom Lukom. Zadnje 4 godine primjenjuje iskustvo iz digitalnog marketinga na vlastitim projektima poput pametnebrave.hr i termostati.hr, kao i s domaćim brendovima poput Croate, Eventima, My Croatia Cruise, HDL Automation ADRIA i još mnogih drugih.
Trogodišnja aktivnost na Linkedinu omogućila mu je izgradnju osobnog brenda i proširenje kvalitetne mreže što je rezultirao brojnim suradnjama i javnim nastupima na poslovnim događajima.
Marko nerijetko voli testirati nove marketing metode i online trendove kako bi dodatno istaknuo brendove s kojima surađuje.
Prijave za ovu radionice se zaprimajuputem sljedećeg linka: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti na e-mail mpuljas@dura.hr ili telefon 020/640-271.
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.