11.8 C
Dubrovnik
Nedjelja, 20 travnja, 2025
NaslovnicaVijestiGongove baze financija: Primorac četiri puta više potrošio, najviše na agencije Millenium...

Gongove baze financija: Primorac četiri puta više potrošio, najviše na agencije Millenium i Real, a Milanović na Metu

Dvojica kandidata koji su ušli u drugi krug izbora za predsjednika Republike Hrvatske prijavila su da su u dosadašnjoj predizbornoj kampanji potrošila ukupno 1.069.431 eura. Zoran Milanović prijavio je da je u kampanji tijekom i prvog i drugog kruga potrošio 215.078 eura. Dragan Primorac je, pak, prijavio da je u predizbornoj kampanji tijekom oba kruga potrošio 854.353 eura.

Gong je i za drugi krug predsjedničkih izbora izradio i objavio lako pretraživu bazu podataka u kojoj možete pretraživati i uspoređivati donacije kandidatima, koliko su iznosili troškovi promidžbe, koliko su potrošili na medijsko oglašavanje te jesu li i kolike popuste dobili od medijskih kuća.

Baza sadrži podatke preliminarnih financijskih izvještaja, koje su izborni kandidati predali do zakonskog roka uoči drugog kruga izbora, a Državno izborno povjerenstvo objavilo jutros u 7 sati.

Što se tiče donacija, Milanović je prijavio da ih je u dosadašnjoj kampanji primio 15 u ukupnom iznosu od 15.363 eura, dok je Primorac prijavio da je primio 637 donacija, ukupne vrijednosti od 387.526 eura.

Kao najveći donatori Primorčeve kampanje u izvještaju što ga je Državno izborno povjerenstvo objavilo danas 7. siječnja 2025., prijavljene su tvrtke Radnik (20.000 eura), te Agro-steel, Bistra, Hidroing i Hidroregulacija po 10.000 eura. Tvrtke Radnik, Bistra, Hidroing i Hidroregulacija su u vlasništvu Radnik grupe. Građevinski div Radnik, u većinskom vlasništvu Mirka Fabijanca, odranije je poznat i po tome što je od Vlade svojedobno dobila 4,9 milijuna eura za obnovu privatnog hotela.

Milanović je i uoči drugog kruga izbora prijavio da je najveće donacije, svaku od po 3.981 eura, primio od istaknutog mladog SPD-ovca iz Njemačke Kristijana Bodrožića, te od Stefana Vlahovića, počasnog konzula Republike Hrvatske u Kalinjingradu u Rusiji.

Najveće troškove u kampanji kandidat Primorac prikazao je kod tvrtki Millenium promocija (358.385 eura), Real Grupa (199.237 eura) i Diskurs (120.867 eura). Kandidat Milanović je, pak, najveće troškove prijavio kod tvrtki Promosapiens (66.075 eura), Meta Platforms Ireland Limited (40.147 eura), Europlakat (37.116 eura), Designsystem (25.000 eura) i Principatus (12.375 eura).

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE