Turistička zajednica grada Dubrovnika predstavlja turističku ponudu u Parizu od 16. do 19. ožujka, na sajmu MAP – Salon Mondial du tourisme u suradnji s predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj te sudjeluje na radionici Sell Croatia.
Turistički sajam MAP – Salon Mondial du tourisme i ove godine okuplja veliki broj izlagača i posjetitelja, a uz Turističku zajednicu grada Dubrovnika, svoju ponudu predstavljaja i Turistička zajednica Šibensko kninske županije, TZ Splitsko dalmatinske , TZ Zadarske županije i NP Krka.
Osim turističkog sajma, nakon dvije godine pandemijske stanke, a uslijed velikog interesa francuskih partnera ponovno je organizirana i godišnju Sell Croatia radionica na kojoj su se održali sastanci sa brojnim francuskim organizatorima putovanja i partnerima. Osim TZ grada Dubrovnika na radionici su sudjelovali i predstavnici turističkih agencija iz Dubrovnika: Amathus Travel, Aragosa, Adriatic DMC, i Elite Travel DMC te hotela Hilton Imperial Dubrovnik.
Francusko tržište jedno je od najznačajnijih tržišta za Dubrovnik, a njihovi gosti su na trećem mjestu po ostvarenom turističkom prometu u 2022. godini, kada je zabilježeno 87 459 dolazaka te 282.802 noćenja.
Dubrovnik će u ljetnoj sezoni 2023. biti povezan sa sedam francuskih gradova: Bordeaux, Paris, Lille, Lyon, Marseille, Nantes i Toulouse s ukupno 850 letova. Prijevoznici Volotea, Transavia, Air France i EasyJet počinju s letovima u prva dva tjedna ljetne sezone, odnosno krajem ožujka dok Croatia Airlines i Vueling počinju s letovima početkom svibnja.