Tijekom proteklih šest mjeseci putem interaktivne platforme Grada Dubrovnika „Dubrovačko oko“, a koja omogućava brži protok informacija i bržu realizaciju manjih popravaka, pristiglo je ukupno 840 prijava. Trenutačno je riješeno 80% obrađenih urednih prijava, dok su ostale u postupku rješavanja.
Građani i u 2024. godini vrlo aktivno koriste ovaj interaktivni alat Grada za komunikaciju s građanima, čemu svjedoči i gotovo 30% više prijava nego u istom razdoblju prošle godine.
Najučestalije su bile one vezane uz čišćenje javnih površina (89), kršenje komunalnog reda (87), sanaciju prometnih površina (62), kvar javne rasvjete (52) te neuredan okoliš (50). Od ostalih prijavljenih problema i nepravilnosti vrijedi istaknuti prijave koje su se odnosile na odvodnju (16), kante/kontejnere (15), kupališta (12), fontane (6), parking (4) i autobusne čekaonice (4).
Na platformu su pristigle ukupno 92 prijave nepropisnog parkiranja, no građani se ponovno pozivaju da za ovu vrstu prijava kontaktiraju direktno prometno redarstvo na broj 099 882 730 ili Postaju prometne policije Dubrovnik na broj 020/443 666, kako bi se u najkraćem roku pristupilo rješavanju problema. Obrađene su i 102 prijave izvan nadležnosti Grada Dubrovnika koje su dalje proslijeđene nadležnima.
Podsjetimo, Grad Dubrovnik pokrenuo je interaktivnu platformu „Dubrovačko oko“ kako bi građanima omogućio jednostavnu prijavu, pregled i komentiranje nepravilnosti i problema u Gradu Dubrovniku te zaprimanje povratnih informacija od Grada po pitanju rješavanja njihovih zahtjeva, odnosno prijava. Najveći dio zaprimljenih prijava građana moguće je riješiti brzo, dok je za druge potrebno više vremena, ali rješavanju svih prijava se pristupa bez odlaganja. Nepravilnosti građani prijavljuju uz kratak opis problema, fotografiju i lokaciju putem web i mobilne aplikacije.