13.8 C
Dubrovnik
Ponedjeljak, 21 travnja, 2025
NaslovnicaLifestyle"Zadivljena sam nevjerojatnom gostoljubivošću i bezvremenskim glamurom po kojoj je Dubrovnik izuzetno...

“Zadivljena sam nevjerojatnom gostoljubivošću i bezvremenskim glamurom po kojoj je Dubrovnik izuzetno cijenjen na britanskom tržištu”

Dubrovnik uživo na ITV-u: Odlična promocija za milijunski auditorij kroz emisiju “This Morning”

Jučer, 10. srpnja održano je snimanje renomirane britanske televizije ITV u Dubrovniku i Zatonu, što je rezultat suradnje Turističke zajednice Grada Dubrovnika, HTZ-a i Globalne PR agencije AVIAREPS. Kroz organizaciju studijskog putovanja produkcijskog tima ITV-a predvođenog TV voditeljem i britanskim chefom Johnom Torodeom, koji je ujedno i nagrađen poveljom britanskog dvora za doprinos britanskoj gastronomiji, promovirani su turistički potencijali Dubrovnika. Tijekom javljanja uživo, Dubrovačke zidine kao i eno-gastro baština kroz pripreme tradicionalnih jela u konobi Kasar u Zatonu približeni su višemilijunskom britanskom gledateljstvu kroz emisiju „This Morning“ u sklopu koje su dočarane i vještine chefa Johna Torodea u pripremi dubrovačkog autentičnog objeda te živopisni pejzaž Zatona.

Dva priloga prikazana uživo na ITV televiziji istaknula su atrakcije Dubrovnika i bogatu gastro ponudu, a za dodatni prilog je snimljen i razgovor s direktorom TZ Grada Dubrovnika, Mirom Draškovićem, s fokusom na Dubrovnik kao cjelogodišnju destinaciju. Direktor je također razgovarao s voditeljem i britanskim chefom Johnom Torodeom o raznim temama vezanim za turističku ponudu Dubrovnika, uključujući kulturnu baštinu grada, festivale i manifestacije koje se održavaju tijekom cijele godine, kao i ponudu smještaja i aktivnosti na otvorenom. Posebno je naglasio važnost očuvanja autentičnosti Dubrovnika i promicanje održivog turizma, što je nešto što britanski turisti izuzetno cijene. Emitiranje iduće epizode očekuje se u kolovozu, a tom prilikom “biser Jadrana” bit će dodatno predstavljen uz održivu strategiju i inicijative najpopularnije hrvatske destinacije među britanskim posjetiteljima.

Natalie Bloxham, producentica emisije „This Morning“ istaknula je:

Kao producentica na ITV-u imala sam sreću putovati i snimati na mnogim odredištima diljem svijeta. Moje prvo snimanje u Dubrovniku oduševilo me ljepotom ambijenta, bogatim povijesnim i kulturnim naslijeđem te besprijekornom organizacijom na kojem smo radili u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom i Turističkom zajednicom Grada Dubrovnika. Dodatno sam zadivljena nevjerojatnom gostoljubivošću, velikodušnošću i bezvremenskim glamurom po kojoj je Dubrovnik izuzetno cijenjen na UK tržištu“, poručila je Bloxham.

S njom se složio i Miro Drašković, Direktor TZ grada Dubrovnika, dodavši:

„Suradnja s ITV-om pružila nam je izvanrednu priliku da predstavimo Dubrovnik milijunima gledatelja u Velikoj Britaniji. Ova promocija je neprocjenjiva za naš grad i sigurni smo da će ovo dodatno potaknuti interes britanskih turista i pridonijeti daljnjem rastu posjeta Dubrovniku.“

Da je riječ o vrijednim medijskim objavama potvrđuje i službena statistika prema kojoj ITV u Ujedinjenom Kraljevstvu dopire do preko 180 milijuna gledatelja koje karakterizira visoka platežna moć i usmjerenost na putovanja autentičnog luksuza.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE