U rujnu mjesecu prodaja Dubrovnikpassa oborila je sve rekorde. Prodano je osamdeset tisuća Dubrovnikpassa, te se zaradilo tri milijuna eura. Dnevno se prodavalo dvije tisuće sedamsto Dubrovnikpassa i zarađivalo svaki dan sto tisuća eura – stoji u priopćenju vijećnika Andra Vlahušića koje je uslijedilo nakon što se Grad Dubrovnik pohvalio odličnim rezultatima i turističkim brojkama.
Priopćenje u nastavku:
Od uvođenja Dubrovnikcarda 2010. godine, ovogodišnji rujan donio je najbolje rezultate, iako je broj turista bio manji nego u brojnim ljetnim mjesecima ove i prethodnih godina. Digitalna platforma, povoljna cijena, bogatstvo sadržaja čine Dubrovnikpass privlačnijim sve većem brojem turista, koji su i jedini kupci istoga.
Dubrovnikpass je intelektualni proizvod nekolicine ljudi koji je s vremenom postao javno dobro građana Dubrovnika. Koncept gradske kartice za turiste u sebi ima tri sadržaja u jednome proizvodu. Prvi je zarađivanje novaca za građane od turista koji posjećuju Dubrovnik. Drugi je dodatno zadovoljstvo turista, koji za primjerenu cijenu dobivaju najvažnije turističke atrakcije. Besplatna posjeta zidinama, muzejima, popusti za posjete Lokrumu, Mljetu, Stonu, Konavlima, besplatni javni prijevoz, te brojni popusti u desecima ugostiteljskih i turističkih objekata. Treći sadržaj je rasterećenje povijesne jezgre , te gradskih prometnica.
Zadovoljstvo turista je veliko što nam govori i dosadašnjih četiristo tisuća kupaca samo ove godine. Ove godine Dubrovnikpass zaraditi će šesnaest milijuna eura, te biti najvažniji prihod koji grad ima od turizma. Šteta što, gradska uprava ne koristi Dubrovnikpass kao sredstvo za rasterećenje povijesne jezgre, uvođenjem rezervacija za posjet povijesnoj jezgri i prolaz Zagrebačkom ulicom na Iljinoj glavici.
Dubrovnikpass stvara novac, a ne troši zlato i srebro kao što je to radila Kovnica novca u Sponzi. Nema velike tiskarske strojeve, ni bankarske sefove. Za proizvodnju milijuna eura prihoda građanima koristi postojeće resurse, te zapošljava svega nekoliko vrijednih ljudi.
Kreativna ideja, pretvorena u Dubrovnikcard/pass nastala u Škatuli za sne, podržana od nekolicine ljudi. Uspjela usprkos golemim preprekama. Brojnim ljudima ljudi koji su napadali i rušili koncept, proglašavali ga najvećim Vlahušićevim fjaskom. Ljude je lako rušiti, politički, sudski pa i fizički. Dobru ideju moguće je samo usporiti. Kreativna ideja dovela je Game of thrones u Dubrovnik, za koju je sadašnji ministar financija doc. dr. Marko Primorac i njegovi suradnici ustvrdili da je Dubrovniku zaradila najmanje tri milijarde kuna.
Dubrovnikpass je lokalni i originalni Perpetuum mobile. Ne troši dubrovačke resurse, ne zapošljava nove ljude, ne kupuje nove autobuse, ne gradi nove muzeje, ni zabavne centre. Ne dovodi ni nove turiste. Ne luduje sa preskupim cijenama.
Zarađuje milijune eura građanima Dubrovnika, dajući turistima dodatnu vrijednost za njihov novac.
Osnovni DNA Dubrovnikcard/pass u sebi uključuje prodaju za dvije trećine svih turista koji posjete dubrovačku destinaciju, besplatni prijevoz kopnom, morem za turiste i građane, te popuste na svim prodajnim mjestima u destinaciji.
U rujnu se zaradilo tri milijuna eura, a u cijeloj godini zaraditi će se više od šesnaest milijuna eura za 450 tisuća turista. A prema izvornom konceptu ove godine trebali smo zaraditi najmanje šesdeset milijuna eura i prodati milijun i pol Dubrovnikpassa.
Treba se veseliti ostvarenome i planirati budućnost. Vremena u kojima će se Grad i Turistička zajednica ponositi najvažnijim gradskim projektom, promovirati ga Urbi et Orbi, Gradu i Svijetu.
Tvornica novca Dubrovnikcard/pass kapacitirana je za zaradu od sto milijuna eura godišnje, što će se ostvariti narednih godina. Pri podjednakom broju turista, uz grad bez gužvi na prometnicama i povijesnoj jezgri.
foto: arhiva