7.8 C
Dubrovnik
Četvrtak, 10 travnja, 2025
NaslovnicaLifestyleVitez Orlando zvijezda animiranog filma: Dubrovnik – sigurno odredište

Vitez Orlando zvijezda animiranog filma: Dubrovnik – sigurno odredište

„Znali smo onda, znamo i danas“ – moto je animiranog filma, novog alata promocije Dubrovnika u kojem glavnu ulogu ima vitez Orlando. Srednjovjekovni vitez gledateljima predstavlja povijesnu priču o začecima karantene u Dubrovniku i Lazaretima 1377., kao revolucionarnom načinu borbe protiv epidemija, u vrijeme kad se Europa suočava sa zdravstvenom ugrozom, ujedno predstavljajući kulturne i prirodne ljepote našeg grada, na neobičan, vedar način prenoseći pozitivne poruke o sigurnosti i pozornosti zdravlju koja je u našem gradu prisutna stoljećima.


Naručitelj animiranog filma „Dubrovnik – safe vacation“ je Grad Dubrovnik u suradnji s Turističkom zajednicom grada Dubrovnika. Priča o povijesnoj dubrovačkoj karanteni i Orlandu s naglaskom na gastronomiju, čisto more i netaknutu prirodu, te prekrasne dubrovačke vizure, dio je marketinške kampanje Grada Dubrovnik i TZ grada Dubrovnika u vrijeme revitalizacije turističkog prometa.

Ideju i produkciju animiranog filma u trajanju od 1.33 minute potpisuje renomirani hrvatski studio „U šumi“. U šumi je kreativna agencija specijalizirana za komunikaciju i produkciju. Studio vode akademski umjetnici Luka Smetiško i Stjepan Milas, a najveći fokus u svojem radu stavljaju na crtež, animaciju i kreativni koncept. Projekt je na engleskom jeziku, a narator u filmu je John Foster, nekadašnji BBC-jev nagrađivani novinar. Za potpuni ugođaj zaslužna je glazba iz 3. simfonije Luke Sorkočevića u izvedbi Dubrovačkog simfonijskog orkestra.

„U svojoj srži tražimo kreativnu priliku u svakom izazovu. Ne samo da smišljamo već da izrađujemo. Pet godina gradimo prostor za najhrabrije kreativce i suradnju bez ega. Sretni smo da smo u iznimno kratkom roku napravili projekt ovakvog standarda, usprkos radu od kuće u vrijeme korone. Zahvalni smo na povjerenju koje nam je ukazao Grad Dubrovnik.“ – poručili su iz studija povodom promocije filma.

Dubrovčane i danas u donošenju odluka vodi i inspirira mudrost i znanje svojih predaka, pa tako i u vraćanju života u gradu u vrijeme prije epidemije i stvaranju sigurnog odredišta – ključna je poruka ovog projekta. Animirani film bit će plasiran na domaćem i stranim tržištima, kroz marketinške kampanje koje su u tijeku, ali i emitiran u zrakoplovima i na kruzerima s dolascima u Dubrovnik tijekom 2020. godine. Video je dostupan za dijeljenje i daljnju distribuciju u svrhu promocije destinacije.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE