Krećete li u pravcu Župe dubrovačke i Konavala, a i obratno prema Gradu, pripremite se na velike zastoje u gužve u prometu. O trenutnom stanju na toj dionici zorno svjedoče fotografije objavljene u Facebook grupi Radarska kontrola.
Krećete li u pravcu Župe dubrovačke i Konavala, a i obratno prema Gradu, pripremite se na velike zastoje u gužve u prometu. O trenutnom stanju na toj dionici zorno svjedoče fotografije objavljene u Facebook grupi Radarska kontrola.
Kad sam susjedu Austrijancu iz Salzburga pričao kako gradska vlast ima planove riješit pitanje prometa u Dubrovniku, obrve su mu se spuštile preko očiju. Situaciju sam mu opisao ovako: Dakle kad dođe auto cesta do Osojnika imat će mo dva dolazna pravca i povećan promet sa zapada a nešto slično imamo i na istoku.
Pored četiri uzdužne ceste(Mokošica, Sustjepan, poviše grada, Gruž) planiraju se izgradnja još dva dodatna uzdužna tunela
kroz Srđ i kroz Gruž. Problem je što na mostu imamo usko grlo sa dvije trake i na Ilijnoj Glavici (bottle neck). Dragi prijatelju to znači kad turisti prevale cca 2x 1500 km da bi vidjeli Dubrovnik ili usput morat će prometovat tunelima. Vrtio je glavom i odmahnuo sa obje ruke.
Arhitekt Drašković je počeo raditi na tim temama prije 55 godina. Još neznamo kako i kuda. Ima li senja da bi se to pitanje moglo konačno riješiti? Ima, ali gordeca je vrag, plus izbori
Slazem se.
Definitivno ne treba brza cesta prema aerodromu!
Hitno krenut u izgradnju brze ceste do Konavala jer domalo nećemo uopce doc do grada