17.8 C
Dubrovnik
Subota, 19 travnja, 2025
NaslovnicaVijestiUSVOJEN GODIŠNJI PROGRAM: HTZ u idućoj godini planira prihod od 55,3 milijuna...

USVOJEN GODIŠNJI PROGRAM: HTZ u idućoj godini planira prihod od 55,3 milijuna eura, ministar pozvao na realno kreiranje cijene

Održana je 39. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a u sklopu koje je usvojen Godišnji program rada HTZ-a za 2025. godinu. Sukladno novom programu, HTZ u idućoj godini planira ukupni prihod od 55,3 milijuna eura, što uključuje i prihode iz posebnih fondova. Prilikom provođenja promotivnih aktivnosti posebno će se voditi računa o onim kriterijima kojima gosti, po najnovijim recentnim istraživanjima, pridaju najviše pažnje, a to je sigurnost destinacije, ugodna klima, cjenovna konkurentnost i gostoljubivost domaćina. Na Turističkom vijeću razgovaralo se i o tijeku reforme upravljanja razvojem turizma. Turističko vijeće dalo je punu podršku reformi te svim naporima koje Vlada RH ulaže u razvoj održivog turizma kako bi se osigurala njegova uspješnost i konkurentnost i u budućnosti.

„Danas smo usvojili Godišnji program rada HTZ-a za 2025. godinu koji slijedi sve naše strateške ciljeve te su sve aktivnosti usmjerene na daljnje profiliranje i jačanje Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije. Kada govorimo o sljedećoj godini, još jednom moramo istaknuti kako će jedan od ključnih čimbenika za odabir destinacije biti cijene, odnosno kvaliteta ponuđene usluge u odnosu na cijenu. Zato apeliram ponovo na sve dionike u sektoru da budu realni u formiranju cijena, odnosno da cijena prati kvalitetu usluge, jer svako podizanje cijena koje nema svoju opravdanost, tržište će kazniti. Naše konkurentne zemlje već su se ove godine vratile u potpunosti, a trebamo biti svjesni kako se mnoga naša emitivna tržišta nalaze u izazovnoj gospodarskoj situaciji te će cijena više nego ikada do sada biti važna za odabir destinacije“, rekao je ministar turizma i sporta Tonči Glavina.

„Ukupni planirani prihod HTZ-a u 2025. veći je za 1,1 posto u odnosu na ovogodišnji te smo programom rada za iduću godinu pojedinačno utvrdili sve planirane zadatke i potrebna financijska sredstva za njihovo izvršenje. Prilikom planiranja i definiranja ciljeva u obzir smo uzimali aktualne tržišne trendove prema kojima će najvažniji motivi putovanja biti turistički proizvodi poput kulture i baštine, city breaka te boravka u prirodi. Riječ je o segmentima ponude u kojima je Hrvatska vrlo konkurentna na globalnoj razini, a u prilog nam idu i pokazatelji prema kojima će putnici, posebice oni iz Europe, za svoja putovanja osigurati nešto veće budžete u odnosu na ovogodišnje“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, naglasivši kako su među ključnim strateškim ciljevima HTZ-a za iduću godinu repozicioniranje brenda Hrvatske, ravnomjernija distribucija turističkog prometa kroz godinu, teritorijalna disperzija prometa te povećanje potrošnje po turistu.

Među aktivnostima koje će se realizirati tijekom 2025. su i prioritetne inicijative Strateškog marketinškog i operativnog plana do 2027., odnosno fokus će biti na 11 od 23 definirane inicijative među kojima su programi dizajna inovativnih vrijednosti u sklopu kojih će fokus biti na premium segmentu ponude, ali i na manje poznatim destinacijama. Također, radit će se i na daljnjem promicanju turističke ponude u pred i posezoni te na unapređenju zračne povezanosti, a predviđena je i implementacija novih komunikacijskih alata u sklopu novog krovnog komunikacijskog koncepta.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE