Na vodećem svjetskom turističkom sajmu World Travel Market u Londonu, Turistička zajednica grada Dubrovnika, kao jedan od suizlagača na štandu Hrvatske turističke zajednice, predstavlja turističku ponudu grada u čijim je turističkim ostvarenjima britansko tržište tradicionalno na prvom mjestu.
TZ grada Dubrovnika na WTM-u ima niz zakazanih sastanaka s britanskim organizatorima putovanja, avio kompanijama i predstavnicima značajnih medija.
TZ grada Dubrovnika tijekom cijele zime intenzivno provodi marketinšku kampanju s British Airways-om na UK tržištu s posebnim naglaskom na događanja tijekom cijele zime i promociju zimskih direktnih letova iz Londona za Dubrovnik.
“Tržište Ujedinjenog Kraljevstva tradicionalno je najznačajnije turističko tržište u Dubrovniku te stoga posebnu pozornost dajemo održavanju i unapređenju poslovnih odnosa sa svim dionicima na tržištu, od touroperatora u svim segmentima preko organizatora kongresa i MICE do avio prijevoznika. Uz strateške projekte HTZ-a, TZ grada Dubrovnika je ove godine, a tako će nastaviti i ubuduće, financirala čitav niz kampanji, od kojih izdvajamo promotivnu kampanju za listopad s Jet2com, koja je pomogla boljem punjenju zrakoplova krajem sezone i zimsku kampanju koju upravo za cijeli zimski period provodimo s British Airways-om”, rekao je direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika, Miro Drašković.
Tijekom prvih deset mjeseci 2022. godine, zabilježeno je 168 420 gostiju iz Ujedinjenog Kraljevstva, što je ostvarenih 86 % turističkog prometa s tog tržišta u usporedbi s rekordnom 2019. godinom u istom razdoblju. Turisti iz Ujedinjenog Kraljevstva od početka 2022. godine ostvarili su 794 021 noćenja, odnosno 87 % turističkog prometa s tog tržišta u usporedbi s rekordnom 2019. godinom za isto razdoblje.