Što su dobre, a što loše strane ovogodišnje sezone u središnjem Dnevniku HTV-a otkrio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
‘Prešli smo milijun gostiju dnevno. Imamo kontinuitet stabilnosti blagog porasta turističkog prometa cijelu godinu pa i sada u srpnju i dokle god je razina potražnje u plusu mislim da smo još uvijek konkurentni što se tiče cijena. Ono na što stalno apeliram je da je važno turistu ponuditi vrijednost za novac. Da za tu cijenu koju su platili dobiju najvišu moguću razinu kvalitete i ponude i usluge, a u konačnici tržište je ono koje uvijek napravi svoje, odnosno regulira cijene u odnosu na ponudu i potražnju’, rekao je Kristjan Staničić za HRT.
Naglasio je kako je Hrvatska na gotovo svim tržištima u plusu.
‘Sigurno da treba voditi računa o jednoj pametnoj i promišljenoj cjenovnoj politici za budućnost. Naše interne analize su pokazale da smo itekako konkurentni prije svega u segmentu privatnog smještaja, a konkurentni smo i kod hotelskog smještaja u odnosu na konkurentne zemlje na Mediteranu. Nemojmo smetnuti s uma da su i sve ostale ‘zemlje podignuli svoju cijenu i da su rast inflacije i inputa učinili svoje’.
Smatra kako Hrvatska nudi itekakvu raznolikost u ugostiteljskoj i smještajnoj ponudi te raznolikost destinacija. Tvrdi također kako je dio kapacitetu u privatnom smještaju prazan zato što je od prošle sezone ponuda za 55 000 kreveta veća te da je krajnje vrijeme da se nešto poduzme po tom pitanju.