16.8 C
Dubrovnik
Srijeda, 2 travnja, 2025
NaslovnicaVijestiSlijedi reorganizacija upravnih odjela - osniva se jedan novi, a neki se...

Slijedi reorganizacija upravnih odjela – osniva se jedan novi, a neki se spajaju

Broj upravnih tijela ostaje isti, njih 13, kao što je i do sada bio slučaj no neki se spajaju, a osniva se i jedan novi upravni odjel. Dok se ne pronađu čelne osobe koje će obavljati dužnosti pročelnika, vijećnici će na sljedećoj sjednici Gradskog vijeća odlučivati o reorganizaciji upravnih odjela. Tako Upravni odjel za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu i Upravni odjel za promet postaju jedan odjel – Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu. Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima preimenovat će se u Upravni odjel za gradnju i provedbu projekata, a osnovat će se i novi Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove.

U odluci koju će pred vijećnicima u sljedeću srijedu obrazlagati gradonačelnik Mato Franković stoji kako je do ovoga došlo zbog učinkovitijeg rada Gradske uprave.

Novi upravni odjel – Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove će između ostalog biti zadužen za ustroj i vođenje svih nekretnina u vlasništvu i suvlasništvu Grada, ustroj i vođenje registra stvarnih prava, gospodarenje i upravljanje stambenim i poslovnim prostorima kao i zemljištima, koje nije javna površina, a u vlasništvu Grada Zatim moći će zastupati Grad po punomoći gradonačelnika u postupcima pred sudovima, organiziranje i provođenje postupaka jednostavne i javne nabave robe, radova i usluga za potrebe Grada…Tako ovaj upravni odjel zapravo preuzima dio poslova koji su bili u djelokrugu rada Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, te novi upravni odjel preuzima zatečene službenike i namještenike.

Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu preuzimanjem poslova ukinutog Upravnog odjela za promet obavljat ćerad s djelokrugom određenim ovom odlukom te preuzima i službenike koji su na dan stupanja na snagu ove Odluke zatečeni na radu na preuzetim poslovima, te prava, obveze i dokumentaciju u svezi s preuzetim poslovima.

Ostali upravni odjeli ostaju kao i do sada:

Upravni odjel za poslove gradonačelnika, Upravni odjel za kulturu i baštinu, Upravni odjel za proračun, financije i naplatu, Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more, Upravni odjel za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo, Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje, Upravni odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša, Upravni odjel za europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju, Služba Gradskog vijeća, Služba za unutarnju reviziju.

Na 4. sjednici Gradskog vijeća moglo bi biti zanimljivo: na dnevnom redu izvršenje proračuna i poslovanje gradskih tvrtki

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE