Hrvatska pošta kao tvrtka koja je na raspolaganju svim građanima Republike Hrvatske te zapošljava 10.000 ljudi i ima mrežu od 1016 poštanskih ureda svakim danom prilagođava mjere zaštite koje su nužne zbog izbjegavanja širenja zaraze virusom COVID-19. Istodobno, naša je misija biti građanima na usluzi.
Radna vremena svih poštanskih ureda prilagođavaju se lokacijama na kojima se nalaze, a na području čitave RH radit će najdulje do 18:00 sati. Zaposlenici se prema području ugroze pojačano opskrbljuju zaštitnim sredstvima (maske i rukavice) i sredstvima za dezinfekciju. Također, u svim su poštanskim uredima uvedena pravila o razmaku kojih se korisnici trebaju pridržavati, a sukladno s rizikom uvodi se i ograničenje koliko smije biti korisnika u svakom trenutku u samoj korisničkoj prostoriji. Maksimalni broj korisnika koji mogu istovremeno biti u prostoru poštanskog ureda određen je brojem aktivnih šaltera u tom poštanskom uredu.
Dostava pošiljaka organizirana je uz mjere opreza. Konkretno, poštari moraju izbjegavati svaki neposredan kontakt s korisnicima, stoga će sve pošiljke koje se mogu ubaciti u kućni kovčežić tako biti i uručene uz najavu na portafon. Pakete dostavljamo, ali uz povećane mjere opreza pri uručenju.
Pošiljke iz međunarodnih tokova pristižu kako je moguće s obzirom na prijevoznike, a nakon primitka u naš sustav pripremamo ih za dostavu i normalno uručujemo.
Molimo građane koji se nalaze u samoizolaciji da fizički ne pristupaju poštarima, nego da se prema njima ponašaju jednako odgovorno kao i prema ostatku zajednice. Dogovorom putem portafona može se izbjeći kontakt te uručiti pošiljka.
U idućim danima naći ćemo dodatna rješenja da sa svojim uslugama pomognemo što je više moguće onima kojima je preporučeno držati se kućanstva.