Zamjenica gradonačelnika Grada Dubrovnika Jelka Tepšić sudjelovala je u Zagrebu na 11. Međunarodnom sajmu turizma “PLACE2GO”.
Na prvom panelu uz zamjenicu Tepšić o Hrvatskoj kao destinaciji izvrsnosti koja želi privući zahtjevnije goste raspravljali su državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta Josip Pavić, direktorica Sektora za sustav TZ i razvoja proizvoda u HTZ Slavija Jačan Obratov, predsjednika Udruženja zračnog prometa HGK Slaven Žabo i direktorica Sektora za turizam Hrvatske gospodarske komore Andreja Vukojević.
Zamjenica Tepšić u svom je izlaganju kazala je kako je Dubrovnik kao grad, šampion hrvatskog turizma, kroz protekle godine i u okolnostima suvremenih izazova osigurao da turizam dobije posve drugačiju dimenziju i priliku na jugu zemlje, oslanjajući se kroz projekt Poštujmo grad na održivost, odgovorno upravljanje, kvalitetu života građana i jedinstven doživljaj za sve posjetitelje. Istaknula je iznimno važnu suradnju s Globalnim vijećem za održivi turizam (GSTC) i CLIA-om (Cruise Lines International Association), krovnim međunarodnim udruženjem cruise industrije i dugogodišnjem aktivnim partneru uz kojeg je stvoreno integrirano upravljanje tokovima kretanja brodova i putnika na kružnim putovanjima.
Na panelu koji je obuhvatio raspravu o segmentu apartmanizacije, zamjenica Tepšić ukazala je još jednom na novi Zakon o turizmu i lokalni dokument Plan upravljanja koji su Dubrovniku dali poticaj i smjernice za potpunu održivost, kvalitetu života i podlogu koja će osigurati da jedinice lokalne samouprava uvažavaju specifičnost svog područja, oblikuju destinaciju, reguliraju širenje privatnog smještaja, osiguravaju smanjenja iseljavanja, stambeno zbrinjavanja mladi te zaštitu kulturne i prirodne baštine.
Na ovogodišnjem trodnevnom sajmu turizma koji se održava u Areni Zagreb, sudjeluje dvjestotitnjak domaćih, europskih i svjetskih izlagača, koji su direktno vezani za turistički sektor, poput agencija, turističkih zajednica, avio prijevoznika, kruzing kompanija, hotela, kampova, rent a – car tvrtki, ali i tvrtki koji su na indirektan način povezani za industriju turizma poput osiguravajućih tvrtki, teleoperatera i banki. Posjetitelji i javnost imat će priliku upoznati brojna domaća i strana odredišta, a program će obuhvatiti široku raspravu i panele u čijem će fokusu biti razmjena promišljanja i rješenja o trendovima koji su nastupili u turizmu.
Međunarodni sajam turizma PLACE2GO najveći je turistički sajam u Hrvatskoj koji putniku približava sve ljepote svijeta turizma i putovanja, s njim dijeli međusobna iskustva i znanja, upoznaje ga s glavnim sudionicima industrije turizma, a izlagačima pruža priliku da na kreativan i zanimljiv način predstave sebe, svoje proizvode i usluge.