Društvene mreže su odavno prerasle svoju primarnu svrhu i postale dio naših života. Facebook i Instagram već dugo nisu samo društvene mreže, već savršen alat za pronalazak i privlačenje novih korisnika i kupaca.
Kako biste naučili kako pronaći nove kupce putem Facebooka i Instagrama za vas smo organizirali radionicu “Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas”. Radionica će se održati u subotu, 05. studenoga 2022. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 9:00 sati.
Kada se koristi pametno i ispravno, Facebook pruža ogroman potencijal za rast poslovanja. Međutim, sam proces osmišljavanja i pokretanja marketing kampanja može biti kompliciran. Na radionici ćete naučiti sve bitne korake za uspješno Facebook i Instagram oglašavanje. Polaznici će raditi na praktičnim primjerima, saznati različite taktike za oglašavanje, upoznati se s tipovima kampanja i naučiti kako planirati budžet te kreirati oglase.
Polaznici će do kraja ove radionice svladati:
- Korištenje sučelja za Facebook oglašavanje,
- Definiranje ciljeva, načina plaćanja i budžetiranje oglašavanja,
- Pronalazak ciljne skupine i različite mogućnosti targetiranja,
- Pripremu oglasa i kreiranje sadržaja,
- Povezivanje Facebook stranice s Instagram stranicom,
- Kreiranje oglasa za Facebook i Instagram,
- Kako na pravi način postaviti oglase kroz Ads Manager,
- Razlike između oglašavanja putem Instagram aplikacije i Facebook Ads Managera,
- Greške koje pravimo prilikom oglašavanja.
Metode rada
- Interaktivna radionica
- Praktični primjeri i vježbe
Možete imati najbolje usluge ili proizvode na svijetu, ali ako ih nitko ne vidi onda ćete ih vjerojatno prodavati samo prijateljima, poznanicima i obitelji, a možda ni njima. Kako bismo bili bolji moramo biti vidljivi i pokazivati se što većem broju ljudi. U protivnom ostat ćemo iza konkurencije.
Predviđeno je trajanje radionice 8 sati.
PREDAVAČ: DINO JOLDIĆ
2006. godine seli se u Mostar gdje započinje studij na Fakultetu informacijskih tehnologija. Nakon fakulteta u Mostaru ostaje živjeti i raditi.
Krajem 2012. godine prijavljuje se na natjecanje „Imam ideju“ pod pokroviteljstvom USAID-a i Američke ambasade na kojemu osvaja prvo mjesto i tada otvara svoj prvi startup s 25 godina. 2014. pretvara hobi u posao i pokreće obrt za fotografiranje, a trenutno ima 7 zaposlenih.
2016. godine pod Googleovim pokroviteljstvom odvija se „StartUp weekend Mostar“, a Dino kao voditelj tima osvaja prvo mjesto i zajedno sa svojim timom ScreenAds pokreće novi startup iz područja digitalnog marketinga.
Dino Joldić vodio je seminare i radionice na razne teme poput IT-a, droneova i digitalnog marketinga širom BiH i Hrvatske, a njegove radionice na temu digitalnog marketinga u proteklih 7 godina posjetilo je više od 1000 osoba.
Kroz digitalni marketing poslovao je s raznim hotelima, restoranima, rent a car poslovnicama, turističkim agencijama i sl., a trenutno g. Joldić radi kao voditelj marketinga u prodajnom centra Plaza koji ima više od 30 zasebnih jedinica kao što su Sinsay, McDonald’s, NewYorker, Beko, Cineplexx kino, Intersport, DM, Polleo sport i mnoge druge.
Dino navodi da je digitalni marketing budućnost i da odgađanjem da se “bacimo” u taj svijet svakim danom postajemo manje konkurentni.
Prijave se zaprimaju putem online PRIJAVNICE
Više informacija možete dobiti na e-mail mpuljas@dura.hr ili telefon 020/640-271.