17.8 C
Dubrovnik
Petak, 22 studenoga, 2024
NaslovnicaVijestiPRIZNANJE: Ivana Pavlić i Barbara Puh najbolje na prestižnoj konferenciji turističkih istraživanja

PRIZNANJE: Ivana Pavlić i Barbara Puh najbolje na prestižnoj konferenciji turističkih istraživanja

PRIZNANJE ZA NAJBOLJI ISTRAŽIVAČKI RAD STIGLO ZNANSTVENICAMA ODJELA ZA EKONOMIJU I POSLOVNU EKONOMIJU NA SVJETSKOJ PRIZNATOJ KONFERENCIJI IZ PODRUČJA TURISTIČKIH ISTRAŽIVANJA.

Znanstveni rad „Children and overtourism: an experiment in cognitive neuroscience to reflect on exposure and behavioural consequence“, u kojemu su svoj doprinos ostvarile znanstvenice s Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, prof.dr.sc. Ivana Pavlić i izv.prof.dr.sc. Barbara Puh u suradnji s izv.prof.dr.sc. Antom Mandićem sa Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Splitu i prof.dr.sc. Huguesom Serafinom sa Oxford Brookes University, dobitnik je priznanja za najbolji znanstveni rad TTRA konferencije „Rethinking innovative tourism strategies in uncertain times“ u konkurenciji preko 60 istraživanja.

Konferencija se održavala u organizaciji Travel and Tourism Research Association (TTRA) u Dijonu, Francuska, od 24. do 26. travnja i okupila je preko 150 sudionika te glavne urednike niza vodećih svjetskih znanstvenih časopisa iz područja turizma poput Annals of Tourism Research, Journal of Sustainable Tourism, Journal of Travel Research i Journal of Hospitality and Tourism Research.

Znanstveni rad se bavi pitanjima kako djeca i adolescenti percipiraju utjecaje povezane s prekomjernim turizmom s kojima se suočava grad Dubrovnik već duže vrijeme ovisno o udaljenosti od središta turističke koncentracije (Starog grada) i njihovoj dobi; kako kontinuirana izloženost prekomjernom/neodrživom turizmu utječe na njihovu povezanost s Gradom i prirodom te na stavove o pro-okolišnom ponašanju.

Naše su znanstvenice, uz pomoć neuroznanstvenih alata, provele istraživanje koje je obuhvatilo 400 učenika iz ukupno 15 osnovnih i srednjih škola Dubrovačko neretvanske županije.

Prikupljene podatke su primjenom adekvatne metodologije obradile i analizirale u AXON laboratoriju za bihevioralna i neuromarketinška istraživanja na Odjelu za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku.

AXON je jedan od dva neuromarketinška laboratorija u Hrvatskoj i susjednim zemljama, a predvodnik je u znanstvenim bihevioralnim i neuromarketinškim istraživanjima u Republici Hrvatskoj.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE