5.8 C
Dubrovnik
Ponedjeljak, 7 travnja, 2025
NaslovnicaVijestiPRIOPĆENJE: Karisma Resorts postala većinski vlasnik Hotela Plat

PRIOPĆENJE: Karisma Resorts postala većinski vlasnik Hotela Plat

U potpunosti je dovršena transakcija kojom je tvrtka Karisma Resorts International postala jedini vlasnik društva KHA četiri d.o.o., većinskog vlasnika dubrovačkog Hotela Plat.

‘Ova transakcija otvorit će i put za revitalizaciju Hotela Plat i vezanog turističkog kapaciteta u mjestu Plat, za što su veći ranije postojali ambiciozni planovi, no izazovni gospodarski i epidemiološki kontekst u zadnjih nekoliko godina te je planove stavio u drugi plan’, priopćeno je iz Karisme u kojoj dodaju da je vrijednost buduće investicije u hotel Plat na razini višoj od sto milijuna eura.

Potpunim preuzimanje vlasništva i upravljanja Karisma želi omogućiti realizaciju ambicioznih planova za Hotel Plat i to u smislu najboljih svjetskih praksi uklopljenih u lokalnu zajednicu i ekološke standarde.

Riječ je naime o jednom od najljepših dijelova Župe dubrovačke, udaljenom 15 km od grada Dubrovnika te samo 10 km od Zračne luke Dubrovnik, s velikom potencijalom za dodatni turistički razvoj, ali i za razvoj lokalne zajednice, prije svega kroz doprinos proračunu, korištenje stručne lokalne radne snage, te suradnju s lokalnim dobavljačima proizvoda i usluga.

Karisma je kompanija s više od 20 godina iskustva u luksuznom hotelijerstvu te ima znanje, želju i resurse da postojećem lokalitetu, ali i cijeloj turističkoj zajednici donese novu vrijednost, a Hotele Plat pretvori u vrhunsku turističku destinaciju u skladu s najboljim stručnim i ekološkim praksama“, poručili su iz Karisma Hotels & Resorts, naglasivši kako je za njih „Hrvatska i sve ono što ona nudi u turističkom smislu pravi dragulj Jadrana“.

Karisma je jedna od vodećih grupacija u svijetu u području hotelskog menadžmenta s velikim hospitality know-howom u razvoju i upravljanju visokoprofilnim turističkim projektima, te više od 8.000 zaposlenih u čak 25 turističkih resorta u portfelju. Također, Karisma ima strateško partnerstvo s kompanijom Paramount za hotele Nickelodeon Hotels & Resorts, u Meksiku i Dominikanskoj Republici.

Nickelodeon Hotels & Resorts hoteli su namijenjeni prije svega obiteljskom odmoru i nude jedinstveno iskustvo odmora uz druženje s omiljenim Nickelodeon likovima. Uz partnerstvo s Paramountom, Karisma ima i strateško partnerstvo s kompanijom Margaritaville za hotele Margaritaville Island Reserve, Margaritaville St. Somewhere i Margaritaville Beach Resort, koji gostima nude vrhunsko iskustvo odmora uz naglasak na dnevni i noćni zabavni program, uživanja u luksuzno opremljenim apartmanima i na prekrasnim plažama.

Poslovna strategija ove grupacije potpuno je orijentirana gostima i inovativnim konceptima koji je izdvajaju od konkurencije, o čemu svjedoče prvenstveno zadovoljni gosti, ali i brojne nagrade i priznanja, poput prestižnih AAA “Five Diamond Award” i “Four Diamond Award”.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE