Facebook grupa DUMAM-e iz Dubrovnika i okolice pokrenula je javnu peticiju pod nazivom Vratite građanima vozni red, a koja je upućena Gradu, okolnim općinama i Libertasu. Ističu kako objašnjenje da se pojedine linije ne isplate, za javni servis nije opravdanje. Također poručuju kako ni građanima nije isplativo imati javnu upravu s 300 zaposlenih. Peticiju je dosad potpisalo 299 građana, a zašto je pokrenuta pročitajte u nastavku.
“Nedavno su na sjednici Gradskog vijeća, oni koji bi trebali biti tu za osiguravanje našeg boljitka i unapređivanje kvalitete života, obavijestili javnost da su ukinute linije gradskog javnog prijevoza. I to linije broj: 5, 2, 2A i 3A. Linija broj 7 vozi pola dana. Uz lijepi komentar da se naučimo presjedati.
Također djeca muku muče s vangradskim linijama, koje su prorijeđene i nemaju sa čime ići u školu ili iz škole. I djeca iz Dubrovačko primorja, ali i djeca iz Konavala i Župe.
Jednostavno objašnjenje je da se ne isplate. Zaboravili su ti isti da se nama ne isplati imati gradsku upravu s 300 zaposlenih, pa im opet svaki mjesec davamo plaće i plaćamo nerad i čekanje na papire, dozvole i slične stvari, koje su u opisu njihovog radnog mjesta.
Djeca koja idu iz Lapada u školu na Pločama i Viktoriji, neka šetaju po kiši i buri, ne’š ti. Što će im bit.
Penzioneri sa Vojnovića nek idu na placu u Gruž pješke. Taman da one štapove za hodanje malo izližu po asfaltu.
Doći sa Viktorije do Babinog kuka, pa zašto ne bi čekali malo na Pilama i divili se ljepoti Grada u kojem živimo.
Roditelji neka djecu voze kilometrima u školu i iz škole, pa mogu uzeti slobodno sa posla za to, što da ne.
Linija 7 i 5, koje voze na Medarevo i prema tri srednje škole. Linija 2 i 2A, koju uglavnom penzioneri koriste.
Djeca neka trče i prelaze magistralu za uhvatiti autobus broj 3, jer što će im 3A da ne pretrčavaju magistralu. Brži su od auta. Što se može dogoditi, osim neko dijete pognuti. Ajde, ima i gorih stvari, jel’ da???
Ljudi koji se koriste tim linijama,redom su korisnici Libertasovog mjesečnog pokaza, pa se ne isplati. Nema profita. Javni gradski prijevoz bi isto tako trebao biti u svojstvu servisa građana. Zbog toga se i zove Javni, a nije privatni.
Kad počnu gradski čelnici štediti na svojim plaćama i svom komodu, onda se može početi štediti na servisima za građane i njihovom komodu. Dotad apeliramo na zdrav razum i zahtijevamo da se spomenute linije vrate u vozni red javnog gradskog prijevoznika Libertas”, stoji u popratnom tekstu peticije potpisane s Građani Grada Dubrovnika, Konavala, Župe i Dubrovačko Primorja.