“Jadrolinija je trenutno u procesu priključenja broda Oslofjord svojoj floti prvenstveno radi održavanja međunarodnih linija, a ne isključujući opciju uključenja u lokalne državne linije. Brod očekujemo u Hrvatskoj krajem ovog mjeseca nakon čega odlazi u brodogradilište na osnovne prilagodbe vizualnom identitetu Jadrolinije, te potom i uključenje u putnički pomorski promet.
Riječ je svakako o brodu kojeg s ponosom očekujemo te koji će predstavljati značajno unapređenje usluge, komfora i sadržaja kojeg nudimo našim putnicima, ali i ne manje bitno, jačanje pozicije Jadrolinije u međunarodnom dijelu poslovanja”, napisali su iz Jadrolinije.
Izgrađen 1993., renoviran 2014.
Brod ‘Oslofjord’ izgrađen je 1993. u švedskom brodogradilištu Bruce Shipyard, opremljen je u Norveškoj, a potpuno renoviran 2014. u Finskoj. Njegov matični brodar do sada je bio Norveški Fjordline, a plovio je iz Sandefjorda u Norveškoj do Stromstada u Švedskoj. Za taj mu je put prosječno trebalo 2 sata i 30 minuta plovidbe.
Dugačak je 134,40 metara, prosječna brzina mu je 17, iako može ploviti i brzinom od 19 čvorova, a prima 1.800 osoba i 350 automobila. Brod je to kojega pokreću dva motora.
Zanimljivo, putničke kabine koje je brod izvorno posjedovao, uklonjene su tijekom renovacije 2014. kako bi se dobilo na prosoru za sjedala i komforu putnika.
Uz navedeno, ‘Oslofjord’ ima i igraonicu za djecu, kasino aparate, ali i veliki Duty Free shop.
Što će od navedenoga zadržati, a što još dobiti tijekom plovidbe pod Jadrolinijinom zastavom, tek nam predstoji za vidjeti, piše Dalmacija danas.
Evo i kako novi Jadrolinijin brod izgleda unutra…