Odjel za umjetnost i restauraciju Sveučilišta u Dubrovniku u suradnji s Veleposlanstvom Republike Italije u Republici Hrvatskoj organiziraju izložbu “Slika koja govori: dizajn, razvoj i ikonski status poznatih talijanskih brendova” čije će se otvaranje održati u sveučilišnom kampusu (učionica br. 60) u ponedjeljak, 29. travnja u 12 sati. Izložbu će otvoriti zamjenica veleposlanika Italije u Zagrebu Valeria Baistrocchi.
Jedan od autora izložbe, Museo del Marchio Italiano, kulturno društvo osnovano s ciljem doprinosa produbljivanju i obogaćivanju grafičkog naslijeđa talijanskih tvrtki, predstavlja priču o vizualnoj povijesti “Made in Italy” iz koje proizlaze fluktuacije ukusa, stilova i trendova. Te su vrijednosti dovele do izvrsnosti talijanske zanatske i industrijske proizvodnje u međunarodnoj komercijalnoj konkurenciji.
Izložba je podijeljena na 20 izložbenih ploča koje prikazuju evoluciju nekih od najvažnijih talijanskih brendova u sektorima hrane i pića (Algida, Campari, Ferrero, Illy, Martini, Peroni), automobilske industrije (Ferrari, Lamborghini, Maserati), mode (Bulgari, Gucci, Versace, Zegna) te ilustriraju djelatnost dva ugledna talijanska dizajnera (Armando Testa i Achille i Pier Giacomo Castiglioni).
Osim istraživanja bogate povijesti talijanskih brendova i dizajna, posjetitelji će imati priliku saznati više o važnosti uključivanja kružne ekonomije u poslovne strategije, poticanju obnovljivosti, recikliranja i održivog rasta u drvnoj industriji koja je vrlo važan ekonomski sektor za obje susjedne zemlje.
Autori izložbe su Museo del Marchio Italiano, Nasrin Mohiti Asli (arhitektica u rimskom kolektivu Orizzontale, talijanska dizajnerska ambasadorica za Hrvatsku imenovana od strane Ministarstva vanjskih poslova i međunarodne suradnje Italije), CALLIGARIS S. p. A i FLORIAN S. p. A, a generalni sponzor grupacija Barilla.
Izložba će biti otvorena za posjetitelje do 16. svibnja.