14 C
Dubrovnik
Četvrtak, 3 travnja, 2025
NaslovnicaVijesti"Osmrtnice za Rijeku dubrovačku" brzo uklonjene s publiciteta - večeras na našem...

“Osmrtnice za Rijeku dubrovačku” brzo uklonjene s publiciteta – večeras na našem portalu UŽIVO pratite Zbor građana

Na publicitetima diljem grada osvanule su jutros “osmrtnice za Rijeku dubrovačku”, no velikom su brzinom uklonjene. Riječ je o građanskoj akciji, kojom dio građana izražava svoje protivljenje trasi brze ceste, Zračna luka Dubrovnik – Osojnik, koja bi velikim dijelom trebala prolaziti preko zaštićenog krajolika Rijeke dubrovačke, a očito pred večerašnji Zbor građana Rijeke dubrovačke.

Podsjetimo, večeras 30. kolovoza u sportskoj dvorani Osnovne škole Mokošica s početkom u 18 sati održat će se Zbor građana Rijeke dubrovačke na temu trase brze ceste.

U utorak 5. rujna u sveučilišnom kampusu u Dubrovniku, s početkom u 17 sati održat će se Javno izlaganje o Studiji utjecaja na okoliš buduće brze ceste Zračna luka – Dubrovnik.

Dubrovniktv.net prenosit će UŽIVO oba javna skupa.

FOTO: Čitatelj

2 KOMENTARI

  1. Ajmo počet od kraja☝️
    Ministar Butković kaže da 2/3 prometa u hrvatskoj na autocestama otpada na automobile a 1/3 na kamionski prijevoz.
    To je u Sloveniji otprilike obrnut slučaj.
    Župan N.D. kaže da je on za struku što se tiče trase a gradonačelnik Dbk što narod kaže. Prvi lokal patriot iz Primorja najradije bi da se za Konavle ide u kočiji. Gradonačelnik bi da sve ide tunelom. Zaboravlja da ispušne plinove ventilatori izbacuju opet u Rijeku dubrovačku. Metar autoceste i metar tunela nije isto.
    Dakle autocestom od Osojnika prema Trebinju i Podgorici otići će kamionski promet a velika većina automobilskog će nastaviti uz obalu. Mjerači prometa u Župi za vrijeme vršnih dana sezone broje 16000 vozila što je uzorak isplativosti autocesta. Struka zaplanirala samo dvije trake a župan je za struku. Moj dragi župane ajde ti u penziju očito da se ne možeš koncentrirati na meritum stvari.
    Što se tiče zagađenja!? U Dbk je ogromno, svaki dan su kolone vozila a o tome nitko ne vodi računa. Osobno mi najviše logike ima ideja T.Pejovića sa izlazom na mjestu “Vodovoda”, no Dbk treba još dva oteretna tunela prometa, jedan u Gružu za most a drugi za stari grad za Šumet. Dalje, ide se ka ukidanju vozila na fosilna goriva, znači utjecaj na okoliš je minoran. Kad vozila idu 80-90 km na sat potrošnja fosilnih goriva je najmanja a najviša je kad se ide brzinama od 40km ili 140 km. Tako da opcije preko mosta F.T. otpadaju….
    To je opcija sa najviše zagađenja i ona je četverostruka u odnosu na autocestu.
    I župan i gradonačelnik su svjetlosne godine od logičnih stavova. I da moglo bi se do sutra o tim temama. Ali tko ima volje tiskat nekome u glavu pogotovo kad je na funkciji. Te su glave najtvrđe.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE