18.8 C
Dubrovnik
Ponedjeljak, 16 rujna, 2024
NaslovnicaLifestyleOGLAŠAVANJE NA STADIONIMA Kampanja TZ grada Dubrovnika na Europskom prvenstvu stigla do...

OGLAŠAVANJE NA STADIONIMA Kampanja TZ grada Dubrovnika na Europskom prvenstvu stigla do 775 989 ljudi

Turistička zajednica grada Dubrovnika uspješno je završila geotargetiranu kampanju na društvenim mrežama Facebook i Instagram, koja je održana tijekom Europskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj. Kampanja je već kod prve utakmice Hrvatske protiv Španjolske polučila izvanredne rezultate s više od 100.000 pregleda!

Cilj kampanje bio je promovirati Dubrovnik kao atraktivnu turističku destinaciju, koristeći zanimljive videe i fotografije s raznim sloganima kao teaserima. Objave su bile ciljane prema publici prisutnoj na stadionima i u fan zonama prije, tijekom i nakon utakmica reprezentacija s ključnih tržišta za Dubrovnik – Engleske, Španjolske, Italije, Njemačke, Švicarske, Nizozemske, Francuske, Danske i Belgije.

Kampanja je geotargetirana na stadione i fan zone u gradovima gdje su igrale reprezentacije s ključnih tržišta, uključujući Berlin, München, Frankfurt, Leipzig, Düsseldorf, Stuttgart, Dortmund. Promoviranje Dubrovnika provedeno je na 11 utakmica:

– Hrvatska – Španjolska
– Engleska – Danska
– Nizozemska – Francuska
– Njemačka – Švicarska
– Italija – Hrvatska
– Švicarska – Italija
– Njemačka – Danska
– Francuska – Belgija
– Nizozemska – Rumunjska
– Španjolska – Njemačka
– Engleska – Švicarska

Kombinacijom fotografija i videa u oglasima te efektivnim sloganima, kampanja je dosegnula preko 775 989 ljudi. Neki od najznačajnijih rezultata uključuju:

Preko 100.000 ljudi dosegnuto u Berlinu za vrijeme utakmice Hrvatska – Španjolska. 90.000 ljudi dosegnuto na utakmici Švicarska – Italija također u Berlinu. Preko 77.000 ljudi dosegnuto na utakmici Francuska – Belgija u Düsseldorfu.

Ova kampanja pokazala se izuzetno uspješnom u promoviranju Dubrovnika kao vrhunske turističke destinacije, koristeći inovativan pristup i ciljanje publike na ključnim lokacijama tijekom jednog od najvećih sportskih događaja godine. Turistička zajednica grada Dubrovnika nastavit će koristiti kreativne strategije za privlačenje posjetitelja i promoviranje ljepota Dubrovnika.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE