10.8 C
Dubrovnik
Subota, 12 travnja, 2025
NaslovnicaVijestiOdržana trodnevna radionica „Digitalni marketing“

Održana trodnevna radionica „Digitalni marketing“

Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije organizirao je besplatnu trodnevnu radionicu na temu Digitalni marketing koja je održana proteklog vikenda u Poduzetničkom inkubatoru Dubrovnik.

Polaznici su na radionici imali priliku naučiti planirati i kreirati sadržaj koji se koristi na različitim komunikacijskim kanalima i prilagoditi sadržaj i obraćanje publici ovisno o njenim karakteristikama i platformi putem koje se sadržaj plasira. Naime, kroz kontinuiranu i kvalitetnu prezentaciju sadržaja, proizvodi i usluge dobivaju kontekst čime poduzetnici pomažu odgovoriti na brojna pitanja koje kupci imaju i indirektno ih motivirati na kupnju.

Naglasak na radionici je stavljen na content marketing, strateški marketinški pristup usmjeren na stvaranje relevantnog i dosljednog sadržaja kako bi se privukla i zadržala jasno definirana publika i potaknulo profitabilne akcije kupaca. Radionica je obuhvaćala pripremu sadržaja za web stranice (SEO i Landing Pages), izradu tekstualnih oglasa za Google Ads pretraživačku mrežu (Search Network) te izradu oglasa za Facebook i Instagram.

Predavanje je održao Krešimir Koružnjak, stručnjak za digitalni marketing s višegodišnjim iskustvom u vođenju online marketinških kampanja. Certificirani je Google partner za Google Ads program oglašavanja i Google Analytics program za praćenje i analizu web sjedišta.

Radionica na istu temu održat će se i u Pločama od 28. do 30. travnja 2022. godine.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE