Grad Dubrovnik objavio je otvoreni postupak javne nabave velike vrijednosti za izvođenje radova rekonstrukcije i proširenja Lapadske obale (II., III. i IV. faza izgradnje).
Predmet nabave su radovi rekonstrukcije i proširenja prometnice u ukupnoj dužini 840 metara uz uređenje parkirališnih i pješačkih površina te uređenje stajališta javnog gradskog prijevoza. Ovim projektom izmijenit će se regulacija prometa iz jednosmjerne u dvosmjernu ulicu, izgradit će se nova obalna konstrukcija i šetnica, povećat će se razina sigurnosti prometa i kvaliteta javnog gradskog prijevoza uz rasterećenje postojećih dominantnih prometnih pravaca.
Predviđeni rok početka izvođenja radova je travanj 2021. godine, a rok počinje teći od dana uvođenja odabranog izvođača u posao. Grad Dubrovnik namjerava izvođača radova uvesti u posao najkasnije u roku od 15 dana od dana obostranog putopisa ugovora, odnosno po ispunjenju svih potrebnih uvjeta. Dokumentacijom se kao propisani rok završetka izvođenja svih radova navodi rok od 30 mjeseci od dana uvođenja u posao.
Paralelno s objavom javne nabave za izvođenje radova objavljena je i nabava za poslove stručnog nadzora. Rok za dostavu ponuda za izvođenje radova je 25. studenog, dok je ponude za nadzor potrebno dostaviti do 10. studenog 2020. godine.
Podsjetimo, kapitalno ulaganje u prometnu infrastrukturu u samom centru Dubrovnika ukupno vrijedno 70 milijuna kuna u cijelosti je financirano fondovima Europske unije i državnim sredstvima. Odobreni prihvatljivi troškovi projekta iznose 69.857.603,15 kuna uz financiranje iz Kohezijskog fonda u razini 85% što iznosi 59.378.962,67 kuna. Ostatak od 15 %, odnosno 10.478.640,48 kuna financirat će se iz Državnog proračuna.
Usporedbe radi, povijesni kompleks dubrovačkih Lazareta obnovljen je uz 26 milijuna kuna bespovratnih EU sredstava, dok se Lapadska obala sufinancira s gotovo 60 milijuna kuna iz Kohezijskog fonda. Sredstvima iz Europskih fondova sufinancirat će se i plaće projektnog tima (šest zaposlenika Grada Dubrovnika), i to u ukupnom iznosu nešto manjem od 2.2 milijuna kuna.