Portal www.total-croatia.com nova je digitalna web platforma, predstavljena danas u Dubrovniku, s više od 130 podstranica koja objedinjuje ključne informacije o hrvatskim destinacijama na 15 svjetskih jezika, uključujući engleski, njemački, francuski, španjolski, talijanski, poljski, japanski, kineski ali i hrvatski, čiju su vrijednost već prepoznale eminentne turističke kompanije u našoj zemlji.
Svi oni koji planiraju odmor u Hrvatskoj, odsad će s lakoćom i na jednom mjestu moći pronaći sve potrebne i korisne informacije – i to na svom jeziku – na novom hrvatskom turističkom portalu koji, zajedno s nagrađenom Viber zajednicom Total Croatia Travel Info, predstavlja svojevrsnu virtualnu recepciju Hrvatske.
Uz osnivača Paul Bradburyja za portal pišu izvrsni novinari i spisatelji poput Marca Rowlandsa, bivšeg novinara engleskog Guardiana i Time Out Croatia; Morane Zibar, zvijezde HTVog kviza Potjera i gastroblogerice, Nikole Pezića, antropologa, prevoditelja i osnivača Eat Istria i mnogi drugi. Ovaj jedinstveni projekt već su prepoznale eminentne tvrtke poput Sunčanog Hvara, Hilton Hotels iz Zagreba, Falkensteiner Hotels and Residences, Punta Skala; Savills Real Estate iz Dubrovnika; Adriatic Weddings Croatia; Algebre, a upravo su u tijeku razgovori i s ostalim zainteresiranim turističkim kompanijama i malim poduzetnicima u pojedinim destinacijama.
Cilj novog turističkog portala je da pravilnim planiranjem ključnih riječi i korištenjem ostalih Google alata, informacije objavljene na portalu www.total-croatia.com postanu prvi izbor posjetiteljima u planiranju odmora u Hrvatskoj, a shodno tome, sam portal kao najbolja rangirana web stranica o hrvatskom turizmu na Googleu na stranim jezicima.
Na današnjoj press konferenciji, Paul Bradbury istaknuo je kako portal www.total-croatia.com nudi najbolje i pravovremene turističke informacije o Hrvatskoj te odgovore na pitanja o kojima posjetitelji koji dolaze u Hrvatsku žele znati više i to na njihovom jeziku. ‘Stvaramo izuzetno zanimljiv sadržaj o Hrvatskoj koju promatramo očima posjetitelja, a pri tom koristimo lokalno znanje i savjete’, naglasio je Bradbury.
Krešimir Macan, komunikacijski stručnjak, dobitnik ovogodišnje nagrade međunarodnog Grand PRixa HUOJ-a za krizno komuniciranje za projekt „Odmor koji zaslužujete je bliže nego što mislite, samo trebate preći granicu“, agencije Manjgura i tvrtke Mediacor za klijenta TOTAL CROATIA NEWS naglasio je važnost korištenja novih digitalnih komunikacijskih alata u turističkoj branši posebno u vrijeme aktualne krize prouzročene koronavirusom. ‘Prošle godine cijeli svijet se po prvi puta suočio s izazovima COVIDa-19, no, bez obzira na pandemiju svijet nije stao i svi turisti koji su željeli posjetiti Hrvatsku , našli su put kako i kada doći. Viber zajednica Total Croatia Travel Info bila je neprocjenjiv izvor podataka za sve goste koji su pravovremeno dobili sve nužne i točne informacije i odgovore na pitanja na svom jeziku i u realnom vremenu bez obzira da li su se javili iz New Yorka, Toronta ili Budimpešte. Uz izuzetno iskustvo rada s Viber zajednicom, ovaj turistički portal Total Croatia je dodatni iskorak jer idemo u susret svima koji uopće razmišljaju doći u Hrvatsku, koristeći moderne digitalne komunikacijske alate. Paul stvara platformu kakvu treba turizam 21. stoljeća!’
Total Croatia, turistički portal, nudi drugačiji pogled na hrvatske ljepote promatrane s pozicije zaljubljenika u Hrvatsku, Paula Bradburyja, koji je prije 18 godina hladni Manchester zamijenio sunčanim Hvarom. Dobitnik je brojnih turističkih nagrada poput: Marko Polo Fijet nagrada za međunarodnu promociju Hrvatske za 2014 godinu; Marko Polo FIJET nagrada za promociju Adventa u Zagrebu 2017. godine, Medical Travel Media Awards za najbolji online članak u Kuala Lumpuru 2019.g. te nagradu za International Medical Travel Journalist of the Year od Medical Travel Media Awards u Kuala Lumpuru u 2020.g. Napisao je i dva turistička vodiča Hvar: An Insider’s Guide i Split: At Insider’s Guide. Paul često piše ili je citiran u brojnim engleskim medijima i povremeni je kolumnist portala Index.hr. 2011. godine osnovao je news portal www.total-croatia-news.com koji je često puta polazna osnova brojnim međunarodnim medijima koji su posjetili Hrvatsku poput The New York Timesa, Sunday Timesa, Travel & Leisure i mnogi drugi. Prošle godine, neprocjenjivu promociju Hrvatske i Dubrovnika, donijela je američka televizijska ABC, čije su reportaže o Hrvatskoj, kao jedinoj od EU zemalja koja je u ljeto 2020. primala američke turiste, pogledale nekoliko desetaka milijuna Amerikanaca. Ekipi ABC-a je prvi kontakt vezano za posjet Dubrovniku neposredno nakon prvog vala pandemije bila upravo Paulova Viber zajednica Total Croatia Travel Info.