Dizajner konavoskih korijena, Natalio Đangradović uspješno gradi svoju karijeru u Hrvatskoj, ali i vani. Nakon dizajniranja odjeće s kojom je čak dospio prije nekoliko godina i do crvenog tepiha dodjele Oscara, upustio se u novi izazov. Za njega uspomene i emocije imaju miris, a kad si daleko od svog doma, one imaju i poseban učinak. Osmislio je brend mirisnih svijeća – NATALIO.
“Samo onaj tko je imao avanturu života vani, zna kako miriše Hrvatska. Većina ostalih to bogatstvo udiše zdravo za gotovo. Usuđuju se i ne primijetiti ga. Kročiti u inu metropolu svakodnevice, nakon godišnjeg odmora u Hrvatskoj, emocionalni je izazov. To nešto što se ne može otresti ili iščupati, smjesti se u dno prsnog koša. Nije da boli. Do dana je. Nekad je teže, a nekad je ispod nataloženih životnih smicalica pa k’o fol nije tu. Nekad jednostavno ne da disati.“, opisao je Natalio svoj doživljaj prepoznatljivih mirisa Hrvatske.
Ništa nam neće probuditi uspomene kao miris. I ne samo uspomene, već i emocije koje su povezane s tim uspomenama. Ispred moga Grada, ima jedan otok. Od davnina je to otok koji fino miriše, nisu ga bez razloga nazvali Lokrumom. Mirisao je i Benediktincima i nesretnom Maksimilijanu. Kada, kao dijete, tu naučiš plivati ili kada se s prijateljima igraš i smiješ paunima ili kada sa simpatijom šetaš puteljcima; ti na Lokrumu udišeš mirise sreće. Svaki posjet otoku, za mene je povratak sreći. Povratak u djetinjstvo. Povratak u ljepotu jednostavnosti.
Cijeli tekst objavljen na lifestyle portalu journal.hr pročitajte OVDJE.