12.8 C
Dubrovnik
Petak, 22 studenoga, 2024
NaslovnicaVijestiNastavak intenzivne promocije Grada na američkom tržištu

Nastavak intenzivne promocije Grada na američkom tržištu

Turistička zajednica grada Dubrovnika je od 28. studenog do 2. prosinca sudjelovala na godišnjoj konferenciji udruge američkih touroperatora USTOA Conference i Marketplace u američkom gradu Austinu, u Texasu.  Tom prigodom se obilježilo 50 godina od osnivanja ovog profesionalnog udruženja. USTOA konferencija se profilirala kao jedini stručni skup te vrste koji okuplja vodeće turističke kompanije iz sjeverne Amerike i predstavnike destinacija te agencija iz cijelog svijeta.

Na konferenciji i poslovnoj radionici sudjelovalo je preko 900 sudionika iz više od 80 zemalja. Osim TZ grada Dubrovnika, hrvatsku turističku ponudu predstavili su: Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u SAD-u, TZ grada Zagreba te turističke agencije Adriatic DMC, Katarina line i Supertours.

Na samoj konferenciji istaknute su mnoge aktualne teme u svjetskoj turističkoj industriji, od ekonomskih analiza i stanja na tržištu do održivosti i novih trendova u turizmu.  U okviru konferencije održala se i poslovna B2B radionica s unaprijed dogovorenim sastancima te The Destination for Destinations Forum na kojemu su posebno organizirani paneli s touroperatorima, avio kompanijama te putničkim agentima.

Direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika Miro Drašković i Romana Vlašić, voditeljica Kongresnog ureda i razvoja stranih trzišta, na poslovnoj B2B radionici, održali su tridesetak sastanaka s vodećim touroperatorima kao sto su Tauck, Collette, The Travel Corporation USA; avio kompanijama Delta, American Airlines, Air Canada i United Airlines; predstavnicima Virtuosa te turističkim medijskim kompanijama kao što je Smithsonian Media.

U prvih 11 mjeseci ove godine u Dubrovniku je boravilo 125 193 američkih turista koji su ostvarili 363 023 noćenja. Budući da su američki turisti konstantno na drugom mjestu po broju turista u Dubrovniku, a United Airlines tijekom turističke sezone povezuje Dubrovnik sa SAD-om direktnim letom s Newarkom četiri puta tjedno, SAD tržište je od izuzetne važnosti za Dubrovnik te je jako bitno održavanje vidljivosti i ciljana promocija Dubrovnika kao poželjne turističke destinacije.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE