Na današnji dan 7. ožujka 1970. oko 9 sati, dogodila se jedna od najtežih prometnih neseća u Dubrovniku. Tramvaj broj 5, koji je povezivao Pile i Lapad spustio se velikom brzinom na posljednju tramvajsku stanicu te iskočio s tračnica, a zatim pojurio 27 metara s jedne na drugu stranu ceste, srušio ogradni zid i survao se sa 4 metra visine u park na Pilama.
U ovoj nesreći život je izgubio 56-godišnji radnik poduzeća “Auto-Dubrovnik” Hamdija Ovčina, dok je 14 osoba ozlijeđeno, od kojih teže 12-godišnja Snježana Zovko iz Dubrovnika, 51-godišnja Kate Musladin iz Gromače, 52-godišnja Ana Bogdan iz Dubrovnika i 20-godišnja Marija Mihaljević, a lakše Zlatko Račić, Obren Milat, Čedo Mičeta (vozač tramvaja), Martin Prkačin, Anka Knežević i Stevo Korda.
–Tramvajska kola potpuno su uništena, tako da je pričinjena i velika materijana šteta. Uzroci ovog teškog saobraćajnog udesa još nisu poznati. Prema izjavama očevidaca tramvaj broj 5 dobio je iznenada ubrzanje nakon što je prošao zavoj kod zgrade rodilišta. Jedan dio od dvadesetak putnika koliko ih se tada vozilo tramvajem sve do dolaska na Pile nije primjećivao da se nešto čudno događa, dok su neki uvidjevši u posljednji čas opasnost uspjeli iskočiti iz zahuktalog vozila. – Kad se tramvaj velikom brzinom počeo spuštati prema Pilama a uz to još i tresti pomislili smo da je to zbog neiskustva vozača. Kad smo se našli na Pilama iskočio sam iz tramvaja, napisao je tada Suad Ahmetović u Dubrovačkom vjesniku.
Savjet za narodnu obranu i savjet za urbanizam i komunalne poslove Skupštine općine Dubrovnik usvojili su uskoro, nakon nesreće, zaključak da se ukine tramvaj u Dubrovniku koji je uveden 1910. godine. Zaključak dvaju savjeta se počeo provoditi obustavljanjem tramvajskog saobraćaja i dizanjem tramvajskih tračnica na od Boninova do Pila. Dvadesetog travnja u 12 sati tramvajski promet je obustavljen.