14.8 C
Dubrovnik
Subota, 12 travnja, 2025
NaslovnicaLifestyleNa besplatnoj radionici saznajte kako od proizvoda napraviti brend

Na besplatnoj radionici saznajte kako od proizvoda napraviti brend

Živimo u vrijeme hiperprodukcije. Nikad veći broj proizvoda i usluga nije sudjelovao u utrci za svoje mjesto pod suncem, a ta utrka nikad nije bila zahtjevnija. Ono sto uspješne proizvode i usluge razlikuje od neuspješnih je prepoznatljivost, a biti prepoznatljiv znaci diferencirati se od ostalih istih ili sličnih. Biti i ostati prepoznatljiv na tržištu je imperativ jer krajnji se potrošači ne identificiraju s proizvodima – oni se identificiraju s brandovima.

Kako bi naučili kako svoj proizvod/uslugu učiniti prepoznatljivim za vas smo organizirali radionicu  Kako od proizvoda napraviti brand. Radionica će se održati u subotu, 19. ožujka 2022. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 9:00 sati.

Cilj ove radionice je naučiti polaznike kako svoj proizvod učiniti prepoznatljivim – kako ostati u sjećanju upravo po onom po čemu želimo. Njen cilj je objasniti kako se kreira slika koju će tržište imati 0 našem proizvodu i po kojoj će ga pamtiti tj. na koji se način utječe na percepciju tržišta i onih kojima smo proizvod namijenili.

Polaznici će naučiti:

  • ključne korake u procesu pretvaranja proizvoda u brend,
  • zašto se i kako vrši segmentiranje tržišta i targetiranje ciljnih skupina,
  • kako se brend pozicionira i zašto je to važno,
  • na koji se način kreira i održava željena percepcija brenda.

Ovaj trening namijenjen je poduzetnicima i svima onima koji žele unaprijediti svoje proizvode i usluge, svoju komunikaciju s tržištem i u konačnici svoje poslovne rezultate.

Predavač Željko Popović je svoje iskustvo s područja marketinga stjecao u raznim tvrtkama i na različitim pozicijama. Započeo je kao akviziter, a narednih nekoliko godina kao asistent u marketingu Globus holdinga i njegovih tadašnjih članica – TV Mreže i Obiteljskog radija. Tijekom svoje karijere bio je na funkcijama account managera internacionalne marketinške agencije McCann Erickson, Senior Brand Managera Ožujskog piva (Zagrebačka pivovara/lnterbrew), izvršnog direktora agencija Bruketa&Zinic, EP’64 i tako dalje.

Tijekom svoje karijere radio je s velikim brojem klijenata raznih vrsta djelatnosti te nizom raznih brendova. Poslovi kojima se bavio obuhvaćali su razne vrste aktivnosti: od istraživanja tržišta, izrade marketinških planova i budžetiranja do njihove kompletne operativno-tehničke realizacije. Razne marketinške kampanje obuhvaćale su kreiranje i lansiranje novih brendova i novih pakiranja, osmišljavanje i realizaciju promotivnih i prodajnih akcija, raznih evenata, PR kampanja, sponzorstava, poslova na produkciji audio/video/print materijala i slično.

Danas radi kao samostalni poduzetnik u svojoj konzultantskoj tvrtki Consulting mix usko surađujući s centrom za razvoj ljudskih potencijala Educamix.

Prijave se zaprimaju putem online: PRIJAVNICE.

Za prisustvovanje na radionici je potrebno imati COVID potvrdu (ako ste cijepljeni, ako imate negativan (brzi) test na SARS-CoV-2 ili ste nedavno preboljeli bolest COVID-19)


Za više informacija možete nas kontaktirati putem:

E-mail: mpuljas@dura.hr

Telefon: 020/640-271

Požurite, broj polaznika je ograničen!

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE