U Velikoj vijećnici danas je predstavljen online preglednik evidencije komunalne infrastrukture Grada Dubrovnika.
“Informatizacijom gradske uprave napokon je omogućeno da Grad Dubrovnik svwe svoje procese otvori prema našim sugrađanima. U prvom koraku putem GIS-a smo svima napravili vidljivo izdavanje građevinskih i lokacijskih dozvola, u drugom koraku, kojeg predstavljamo danas prikazana je cijela komunalna infrastruktura, koja će građanima dati uvid u komunalnu infrastrukturu, a našim službenicima olakšati posao. Treći korak je projekt Otvoreni grad, koji će objediniti sve dosadašnje usluge i omogućiti vidljivost svih plaćenih računa. Time će naš grad biti jedan od rijetkih u Hrvatskoj, koji će na jasan i transparentan način omogućiti građanima uvid u poslove Grada, kazao je uvodno gradonačelnik Mato Franković.
Na pitanje kad će projekt Otvoreni grad biti dovršen u potpunosti, gradonačelnik je odgovorio kako je zadani rok tvrtki, koja to radi 90 dana, odnosno 3 mjeseca. Tvrtka GDi d.o.o., koja je sličan projektu radila za Grad Bjelovar i Općinu Omišalj, na javnom je natječaju dobila posao, a cijena projekta je 714.640 kuna bez PDV-a.
Što danas predstavljen online preglednik sadrži, novinarima je objasnio zaposlenik Odjela za prostorno planiranje Franjo Bašić.
U ovom programu obuhvaćena je trenutno sva infrastruktura kojom upravlja Grad Dubrovnik od javnih zelenih površina kojih je 166 u površini 226 000m2, unesena su groblja, dječja igrališta, nerazvrstane ceste, javna rasvjeta…
“Ovo je bila zakonska obveza, ali vizualizacija nije zakonska obveza, ali smo mi htjeli sve obuhvatiti jednim vizualnim rješenjem, koje će se dopunjati. Sljedeća je faza unošenje podataka o infrastrukturi kojom upravljaju gradske komunalne tvrtke. U ovom će se programu moći vidjeti kad je i gdje asfaltirana koja ulica, kad je i gdje promijenjena javna rasvjeta ili čak žarulja na pojedinoj pali. To će biti iznimno važno i od pomoći u budućem prostornom planiranju”, kazao je među ostalim Barišić.
Osim prikaza infrastrukture, popisane su i sve katastarske čestice na kojima se one nalaze. Ako Vas interesira što se nalazi u vašem naselju, kliknete na prikaz i prikažu se informacije. Sustav će se nadopunjati podacima, kako bi se mogao učinkovito pratiti rad i napredak gradskih službi i komunalnih usluga.
“Ovo je rješenje u kojem je objedinjena imovina Grada Dubrovnika. Ovo je jedinstveno rješenje u RH, nitko dosad nema ovakvo rješenje. Na ovaj način ćemo imati dnevno svježe podatke i svi će znati što se napravilo i koliko to košta”, kazao je gradonačelnik.