Prvi električni brodovi za prijevoz putnika i tereta trebali su zaploviti Jadranom za dvije do tri godine, a ova tri koje je Jadrolinija željela uvesti, trebali su voziti na državnim brodskim linijama Mali Lošinj – Susak, Šibenik – Vodice i Suđurađ – Dubrovnik. Od električnih brodova Jadrolinije zasad ipak ništa. Najveći hrvatski putnički brodar poništio je natječaj od 45 milijuna eura raspisan u siječnju jer se na njega nije javio “nijedan sposoban natjecatelj”, piše Večernji list.
Uvjet Jadrolinije bio je da je svaki brod kapaciteta 389 putnika, ima mjesta za osam članova posade, da mu maksimalna duljina bude 52, a širina 12 metara. Ponude tvrtki koje bi posao eventualno mogle odraditi primale su se do kraja veljače, a plan je bio da se odrede minimalni tehnički uvjeti pa se, s tvrtkom koja brodove može izgraditi, još utanače detalji.
Za odabir firme Jadrolinija je uzela 60 dana, taj rok malo onda produžila, a sad objavila da ništa od svega toga jer ponude svih sedam ponuditelja koji su se javili na natječaj “nedopustive su”. A poslali su ih: Astilleros Armon S.A., Baltic Workboats As, Cantiere Navale Vittoria, Holland Shipyards Group, zajednica ponuditelja Brodotrogir Cruise i Tema, kao i Dalmont s INMEL-om i TSI-jem te Iskra brodogradilište s Navis Conceptom i turskim tvrtkama.