17.8 C
Dubrovnik
Nedjelja, 27 listopada, 2024
NaslovnicaVijestiINTERES SVJETSKIH MEDIJA ZA DUBROVNIK - Franković dao niz intervjua na temu...

INTERES SVJETSKIH MEDIJA ZA DUBROVNIK – Franković dao niz intervjua na temu održivog turizma

Novinar francuskog financijskog dnevnika Les Echos sa sjedištem u Parizu Frank Niedercorn razgovarao je danas s dubrovačkim gradonačelnikom Matom Frankovićem na temu turizma, a ovom ga je prilikom gradonačelnik upoznao s mjerama koje je Grad Dubrovnik proveo u proteklom razdoblju s ciljem smanjenja utjecaja prekomjernog turizma na život građana. Istaknuo je mjere usmjerena prema posjetiteljima s cruisera, dnevnim posjetiteljima i onima koji u Dubrovniku borave više dana, gdje je kao jednu od najnovijih istaknuo uvođenje Dubrovnik passa. Gradonačelnik Franković ujedno je izrazio zadovoljstvo trenutačnim turističkim brojkama koje se kreću u rasponu od 70 do 80 posto brojki iz 2019. godine.

Razgovarali su i o budućim investicijama poput one u cruise terminal u Luci Dubrovnik, ali i novim industrijama komplementarnim turizmu, poput IT i filmskog sektora, a koje Dubrovnik namjerava razvijati na svom području.

O turističkim temama i uspješnom provođenju mjera gradonačelnik Franković razgovarao je danas i s dopisnicom Bloomberg News, vodeće svjetske financijske novinske organizacije, Jasminom Kuzmanović. Dotakli su se i tema uvođenja eura te ulasku Hrvatske u Schengen.

”Schengen će našim građanima i turistima olakšati putovanja, a euro je sjajna stvar za Hrvatsku, posebno za nas koji smo turistički grad”, kazao je gradonačelnik Mato Franković.

Proteklih dana gradonačelnik Franković dao je intervjue i za belgijski Het Laatste Nieuws, koji će Dubrovnik predstaviti u nizu članaka u kojima će pisati o najpoznatijim europskim turističkim odredištima te za časopis British Airwaysa High-Life, koji će biti objavljen u reportaži o Hrvatskoj u sklopu serije reportaža o postpandemijskom oporavku turizma. Het Laatste Nieuw, najprodavanije su belgijske novine s oko 2,3 milijuna čitatelja dok High-Life doseže 5,8 milijuna članova Executive Cluba mjesečno u digitalnom formatu i 35 tisuća odabranih primatelja.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE