15.8 C
Dubrovnik
Srijeda, 8 siječnja, 2025
NaslovnicaVijestiGongove baze financija: Primorac četiri puta više potrošio, najviše na agencije Millenium...

Gongove baze financija: Primorac četiri puta više potrošio, najviše na agencije Millenium i Real, a Milanović na Metu

Dvojica kandidata koji su ušli u drugi krug izbora za predsjednika Republike Hrvatske prijavila su da su u dosadašnjoj predizbornoj kampanji potrošila ukupno 1.069.431 eura. Zoran Milanović prijavio je da je u kampanji tijekom i prvog i drugog kruga potrošio 215.078 eura. Dragan Primorac je, pak, prijavio da je u predizbornoj kampanji tijekom oba kruga potrošio 854.353 eura.

Gong je i za drugi krug predsjedničkih izbora izradio i objavio lako pretraživu bazu podataka u kojoj možete pretraživati i uspoređivati donacije kandidatima, koliko su iznosili troškovi promidžbe, koliko su potrošili na medijsko oglašavanje te jesu li i kolike popuste dobili od medijskih kuća.

Baza sadrži podatke preliminarnih financijskih izvještaja, koje su izborni kandidati predali do zakonskog roka uoči drugog kruga izbora, a Državno izborno povjerenstvo objavilo jutros u 7 sati.

Što se tiče donacija, Milanović je prijavio da ih je u dosadašnjoj kampanji primio 15 u ukupnom iznosu od 15.363 eura, dok je Primorac prijavio da je primio 637 donacija, ukupne vrijednosti od 387.526 eura.

Kao najveći donatori Primorčeve kampanje u izvještaju što ga je Državno izborno povjerenstvo objavilo danas 7. siječnja 2025., prijavljene su tvrtke Radnik (20.000 eura), te Agro-steel, Bistra, Hidroing i Hidroregulacija po 10.000 eura. Tvrtke Radnik, Bistra, Hidroing i Hidroregulacija su u vlasništvu Radnik grupe. Građevinski div Radnik, u većinskom vlasništvu Mirka Fabijanca, odranije je poznat i po tome što je od Vlade svojedobno dobila 4,9 milijuna eura za obnovu privatnog hotela.

Milanović je i uoči drugog kruga izbora prijavio da je najveće donacije, svaku od po 3.981 eura, primio od istaknutog mladog SPD-ovca iz Njemačke Kristijana Bodrožića, te od Stefana Vlahovića, počasnog konzula Republike Hrvatske u Kalinjingradu u Rusiji.

Najveće troškove u kampanji kandidat Primorac prikazao je kod tvrtki Millenium promocija (358.385 eura), Real Grupa (199.237 eura) i Diskurs (120.867 eura). Kandidat Milanović je, pak, najveće troškove prijavio kod tvrtki Promosapiens (66.075 eura), Meta Platforms Ireland Limited (40.147 eura), Europlakat (37.116 eura), Designsystem (25.000 eura) i Principatus (12.375 eura).

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE