Excel pruža brojne mogućnosti, a tvrtke i organizacije primjenjuju ga za upravljanje proračunom, poslovno planiranje, poslovnu analizu, predviđanje ciljeva, evidenciju kupaca, analizu prodaje, čuvanje podataka o klijentima i dr. U okviru Startup akademije za Vas smo organizirali dvodnevnu radionicu „Excel u svakodnevnom poslovanju“ koja će se održati 02. i 03. listopada (subota i nedjelja) u trajanju od 09:00 – 16:00 h u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik).
Upravljanje listama podataka, organizacija podataka, izrada proračuna, analiza velikih baza podataka, kreiranje Excel baze proizvoda i usluga , analiza poslovanja i mnoge druge svakodnevne poslove možete brzo i jednostavno automatizirati pomoću Excel-a.
Cilj je ove radionice osposobiti Vas za svakodnevnu upotrebu Excela u poslu, a za sudjelovanje na radionici potrebno je osnovno poznavanje Excela.
Na radionicu je potrebno ponijeti laptop koji na sebi ima instaliran Microsoft Excel 2003 (ili noviji),a na istoj će se obrađivati slijedeće teme:
DAN 1:
Osnovne funkcije:
- tekstualne funkcije, postavke stranice
- oblikovanje tablica, naziva, dizajna
- oblikovanje i uređivanje sadržaja ćelija unutar i između radnih listova i otvorenih radnih knjiga
Formule i funkcije:
- izvođenje formula korištenjem relativnih i apsolutnih adresa ćelija i aritmetičkih operatora (zbrajanje, oduzimanje, množenje i dijeljenje)
- korištenje matematičkih funkcija
- korištenje logičkih funkcija (IF petlje, AND, OR funkcije)
- kreiranje tabličnih prikaza
- osnove kreiranja i upravljanja pivot tablicama
- oblikovanje i uvjetno oblikovanje ćelija
- Funkcija pronalaženja rješenja
- Računanje otplate kredita
- Padajuće liste u Excelu
Dijagrami i grafikoni:
- pregled vrsta grafikona i njihovih namjena
- izrada, ažuriranje, brisanje i umnožavanje različitih vrsta dijagrama i grafikona iz pivot tablica
Priprema i ispis:
- promjena margina i orijentacije radnog lista
- rad sa zaglavljem i podnožjem
- način ispisa
- Zaključavanje radnih listova
- Limitiranje pristupa korisniku
DAN 2:
Tijekom drugog dana polaznici će izraditi funkcionalne Excel tablice za:
- Računanje radnog vremena radnika
- Izrada računa i otpremnica,
- „Virtualno skladište“ praćenje stanja inventara i analitika prodaje
PREDAVAČ: DOMAGOJ LONČARIĆ
Domagoj Lončarić je specijalist inženjer elektrotehnike, sa specijalizacijom energetske elektrotehnike. Ima više od 5 godina iskustva na različitim poslovima projektiranja i ispitivanja elektroenergetskih pogona i instalacija, a zadnje 3 godine radi i na razvoju programskih rješenja na C#, .NET platformi. Od veljače 2015. godine radi u projektnom uredu firme Tehnoekspert u Zagrebu.
Prijave se zaprimaju putem:
- Online: PRIJAVNICA
Za prisustvovanje na radionici je potrebno imati COVID potvrdu.
Više informacija možete dobiti putem e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271
Požurite, jer broj polaznika je ograničen!