Na sljedećoj sjednici Gradskog vijeća Grada Dubrovnika koja će se održati u srijedu, 18. ožujka s početkom u 11:00 sati, na dnevnom redu će se između ostaloga naći: uređenje prometa na području Grada, Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o zaustavljanju i parkiranju turističkih autobusa i osobnih automobila (8+1) u zoni posebnog prometnog režima. Prijedlog izmjena i dopuna Plana korištenja javnim površinama u povijesnoj jezgri. a imenovat će se i novi ravnatelj Javne ustanove Športski objekti Dubrovnik.
D n e v n i r e d
1. Vijećnička pitanja.
2. Prijedlog zaključka o prihvaćanju Izvješća o radu gradonačelnika Grada Dubrovnika u razdoblju od 1. srpnja 2019. do 31. prosinca 2019. godine.
3. Prijedlog odluke o komunalnom redu.
4. Prijedlog odluke o dopuni Odluke o komunalnom doprinosu.
5. Prijedlog odluke o vrijednosti boda komunalne naknade (B).
6. Prijedlog odluke o dopuni Odluke o uređenju prometa na području Grada Dubrovnika.
7. Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o zaustavljanju i parkiranju turističkih autobusa i osobnih automobila (8+1) u zoni posebnog prometnog režima.
8. Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o organizaciji i načinu naplate i kontrole parkiranja u Gradu Dubrovniku.
9. Prijedlog odluke o davanju suglasnosti trgovačkom društvu Libertas Dubrovnik d.o.o. za sklapanje ugovora o operativnom leasingu na razdoblje od 7 godina za nabavku 3 nova zglobna niskopodna autobusa.
10. Prijedlog Odluke o kriterijima za financiranje Javne vatrogasne postrojbe Grada Dubrovnika u 2020. godini.
11. Prijedlog Odluke o kriterijima i mjerilima te načinu financiranja decentraliziranih funkcija osnovnog školstva u 2020. godini.
12. Prijedlog pravilnika o prometovanju ulicom Branitelja Dubrovnika u smjeru kretanja Boninovo – Pile.
13. Prijedlog pravilnika o izmjenama Pravilnika o snimanju na javnim površinama i u prostorima kojima gospodari Grad Dubrovnik.
14. Prijedlog izmjena i dopuna Plana korištenja javnim površinama u povijesnoj jezgri.
15. Prijedlog izmjena i dopuna Plana korištenja javnim površinama izvan povijesne jezgre.
16. Prijedlog zaključka o kupnji nekretnine katastarskih oznaka čest. zem. 1056 i 1057/1, sve k.o. Gruž od društva Vrtlar d.o.o.
17. Prijedlog zaključka o ukidanju statusa puta, odnosno javnog dobra u općoj uporabi za dio nekretnine katastarske oznake čest. zem. 1513 k.o. Trsteno, površine 18m2.
18. Prijedlog zaključka o prihvaćanju teksta Ugovora o ustupanju javnih parkirališnih površina za organizaciju javnih parkirališta u 2020. godini s društvom Sanitat Dubrovnik d.o.o.
19. Prijedlog zaključka o sklapanju Ugovora o zakupu za dio nekretnine zemljišnoknjižne oznake čest. zem. 2642/2 i 2642/5, sve k.o. Dubrovnik, u naravi dio tvrđave sv. Ivana sa Sveučilištem u Dubrovniku.
20. Prijedlog zaključka o prihvaćanju Izvješća o stanju zaštite od požara i stanju provedbe godišnjeg provedbenog plana unapređenja zaštite od požara na području Grada Dubrovnika u 2019. godini.
21. Prijedlog godišnjeg provedbenog plana unapređenja zaštite od požara na području Grada Dubrovnika za 2020. godinu.
22. Prijedlog zaključka o djelomičnom oslobađanju od plaćanja komunalnog doprinosa obveznice Anite Ivanković.
23. Prijedlog zaključka o potpunom oslobađanju od plaćanja komunalnog doprinosa Župe sv. Spasa u Mokošici.
24. Prijedlog odluke o davanju suglasnosti na Opće uvjete isporuke uslužnih komunalnih djelatnosti obrta PALMA PLUS vl. Dubravke Ivelja.
25. Prijedlog odluke o davanju suglasnosti na Opće uvjete isporuke uslužnih komunalnih djelatnosti obrta za usluge nosača Mesnice „T-Bone Steak“ vl. Boža Pulića.
26. Prijedlog odluke o imenovanju Povjerenstva za izravnu dodjelu financijskih sredstava.
27. Prijedlog zaključka o imenovanju Povjerenstva za ocjenjivanje programa, projekata ili manifestacija za provedbu Javnog poziva za dodjelu jednokratnih financijskih potpora udrugama za 2020. godinu.
28. Prijedlog zaključka o imenovanju Povjerenstva za ocjenjivanje programa, projekata ili manifestacija u sklopu Javnog poziva za predlaganje projekata/programa iz područja urbanizma i prostornog planiranja na prostoru Grada Dubrovnika za 2020. godinu.
29. Prijedlog zaključka o imenovanju Povjerenstva za ocjenjivanje programa, projekata ili manifestacija u sklopu Javnog poziva za predlaganje projekata/programa iz područja zaštite okoliša i prirode na prostoru Grada Dubrovnika za 2020. godinu
30. Prijedlog odluke o osnivanju Povjerenstva za provedbu Strategije razvoja sporta i sportske infrastrukture u Gradu Dubrovniku 2018 – 2028.
31. Prijedlog zaključka o imenovanju Povjerenstva za ocjenjivanje športsko-plesnih priredbi za djecu od značaja za Grad Dubrovnik u 2020. godini.
32. Prijedlog zaključka o sklapanju Dodatka 1. Sporazuma o suradnji na razvojnom projektu HEP-a za izgradnju infrastrukture za punjenje elektromotornih vozila.
33. Prijedlog zaključka o sklapanju Sporazuma o suradnji na razvojnom projektu HEP-a za izgradnju infrastrukture za punjenje elektromotornih vozila.
34. Prijedlog rješenja o imenovanju ravnatelja Javne ustanove Športski objekti Dubrovnik.
35. Prijedlog zaključka o prihvaćanju Izvješća o stanju u prostoru Grada Dubrovnika za razdoblje 2014. – 2018. godina.