Obraćam se Vama jer Libertas Dubrovnik d.o.o. nije ažuran u odgovaranju email-ova, a na pozive na liniji za reklamaciju odgovara usputno i bez konkretnih informacija o riješenju problema, a konkretan problem je Prigradski vozni red Zapad – piše čitateljica čiji su podaci poznati uredništvu.
Naime, sa novim voznim redom koji je stupio od 01. srpnja 2020. godine, za Prigradski vozni red zapad ukinut je polazak linije broj 12 u smjeru Dubrovnik – Slano u 16:30 h. Mnogi od nas se u te ure vraćaju sa posla, što se i može potvrditi evidencijom broja otkucanih pokaza. Ukidanjem ovog polaska iz Dubrovnika u 16:30 h, korisnici usluga Libertas Dubrovnik d.o.o. prisiljeni su čekati uru i pol vremena na naredni polazak linije broj 35 u smjeru Dubrovnik – Brsečine, kako bi došli svojim domovima, a putnici koji idu dalje od Brsečina do Slanoga su prisiljeni čekati naredni polazak u 18:30 h linije broj 12 u smjeru Dubrovnik –Slano, što je skoro dvije i pol ure čekanja.
Želim napomenuti i da je posljedni polazak iz Grada po novom redu vožnje u 21:10 h, pa ponovo građani koji rade drugu smjenu ne mogu svojim domovima u Slano, jer zadnji bus ide samo do Brsečina, a linija broj 12 u smjeru Dubrovnik – Slano je prometovala u 22:30h
Majkovi i Imotica također su zakinuti.
I ovo malo kruha što idemo zaraditi nam činite nemogućim zbog maćehinskog odnosa prema građanima Zatona, Trstenoga, Majkova, Imotice i Dubrovačkog Primorja.
Prigradski vozni red istok je dosta bogatiji sa polascima.
Mnogi od nas ovise samo o autobusu i uredno plaćamo svaki mjesec abonamenat, čija se cijena nije promijenila bez obzira na stalno ukidanje polazaka.
Kome se obratiti? Općini Dubrovačko Primorje, Libertasu, Gradu, kotarima Zaton, zaista ne znam.