ČISTOĆA d.o.o. (OIB: 16912997621), temeljem Odluke o prodaji, objavljuje javni natječaj za prodaju neispravnih i odjavljenih vozila i strojeva prikupljanjem pisanih ponuda.
Red. br. | PREDMET PRODAJE (opis) | POČETNA CIJENA S PDV-om (EUR) |
1. | Teretno vozilo Mercedes 2536 L 6×2, DU 771 DI, godina proizvodnje: 2006., stanje vozila: neispravno | 10.000,00 |
2. | Teretno vozilo Mercedes 308, DU 772 CF, godina proizvodnje: 1998., stanje sredstva: neispravno, vozilo odjavljeno | 800,00 |
3. | Radni stroj – kompaktor Bomag BC670 RB, godina proizvodnje: 1988., stanje sredstva: neispravno | 4.000,00 |
Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe, uz prethodnu uplatu jamčevine u iznosu od 10 % od početne cijene vozila, ukupno s PDV-om na račun prodavatelja IBAN: HR2224070001100005847. Izabranom ponuditelju jamčevina se uračunava u cijenu, a ponuditeljima čija ponuda ne bude prihvaćena, jamčevina se vraća u roku od 8 dana od donošenja odluke o odabiru. Ako odabrani ponuditelj ne uplati ugovoreni iznos u roku od 8 dana od dana potpisivanja ugovora ili ne zaključi kupoprodajni ugovor, smatrat će se da je odustao od ponude, te gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine. Ponude se dostavljaju osobno ili poštom na adresu dr. A. Starčevića 9, u zatvorenoj omotnici s naznakom: „ne otvaraj – ponuda za kupnju vozila“, te naziv-tvrtka (ime i prezime), adresa i OIB ponuditelja.
Ponude moraju sadržavati:
- naziv-tvrtka (ime i prezime), adresu i OIB (poslovni račun podnositelja ponude);
- adresu elektroničke pošte i/ili kontakt telefon;
- oznaku predmeta prodaje na koje se ponuda odnosi;
- ponuđenu cijenu bez i sa PDV-om (25%);
- dokaz o uplaćenoj jamčevini.
Rok za dostavu ponuda je: 19.04.2024. godine do 13:00 sati, te će se odmah po isteku tog roka pristupiti otvaranju svih pravovremeno pristiglih ponuda. Otvaranje ponuda nije javno. Nepravovremeno dostavljene ponude neće se razmatrati i biti će vraćene ponuditeljima.
Otvaranje ponuda i izbor najpovoljnije ponude izvršit će povjerenstvo, te o rezultatima obavijestiti ponuditelje u roku od 3 (tri) radna dana od dana otvaranja ponuda.
Kriterij za odabir ponuda je cijena ponude, a bit će odabrana ponuda s najvišom ponuđenom cijenom. Ukoliko dvije ili više ponuda imaju istu cijenu, utoliko će prodavatelj nastaviti nadmetanje s podnositeljima tih ponuda pod uvjetima iz javnog nadmetanja.
Odabrani ponuditelj dužan je u roku od 3 (tri) dana od dana dobivanja obavijesti o prihvatu njegove ponude potpisati kupoprodajni ugovor, a po potpisu u daljnjem roku od 3 (tri) dana uplatiti cjelokupan iznos iz ponude s PDV-om na žiro-račun Čistoće d.o.o., Dubrovnik, IBAN: HR2224070001100005847.
Odvoženju kupljenih vozila može se pristupiti isključivo nakon što bude potpisan ugovor o kupoprodaji i kupovnina uplaćena u cijelosti (s PDV-om). Prilikom primopredaje vozila sastaviti će se zapisnik o preuzimanju. Organizaciju i odvoženje kupljenog sredstava s lokacije prodavatelja kao i sve ostale troškove vezano za kupoprodaju snosi kupac.
Ukoliko odabrani ponuditelj odustane od ponude, ne potpiše ugovor ili u ugovornom roku ne plati ugovornu cijenu Prodavatelj će prema kriteriju rangiranja ponuda odabrati sljedeću najvišu ponudu.
Predmeti prodaje se prodaju po principu viđeno – kupljeno i naknadne reklamacije se neće uvažavati.
Vozila koja su predmet ove objave mogu se pogledati na adresi: Čistoća d.o.o., Sima Savinovića 23, 20207 Mlini (Čibača), svaki radni dan od 06:00 do 13:00 sati, te radni stroj kompaktor na odlagalištu otpada Grabovica po dogovoru.
Čistoća d.o.o. zadržava pravo ne prihvatiti ni jednu od pristiglih ponuda bez navođenja razloga, odnosno pridržava pravo proglasiti natječaj nevažećim u bio koje vrijeme, te pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima.