26.8 C
Dubrovnik
Nedjelja, 8 rujna, 2024
NaslovnicaLifestyle"Green Captain" Mata Goravice sa Šipana osvojio prestižnu nagradu za vizualni identitet...

“Green Captain” Mata Goravice sa Šipana osvojio prestižnu nagradu za vizualni identitet i komunikaciju

Brend Green Captain sa otoka Šipana osvojio je prestižnu A’Design nagradu za oblikovanje vizualnog identiteta i komunikaciju proizvoda. Iza ovog projekta stoji riječka tvrtka Zambelli Brand Design a ova nagrada ističe se kao priznanje za pažnju posvećenu svakom detalju dizajna te za inovativan pristup tradicionalnim hrvatskim gastronomskim proizvodima.

Green Captain, nagrađen je zbog uspješnog brendiranja i oblikovanja ambalaže proizvoda koji promoviraju hrvatsku kulturnu baštinu. Ovaj uspjeh naglašava važnost suradnje mladih hrvatskih brendova s domaćim talentiranim kreativnim timovima što može otvoriti vrata za buduće projekte u sektoru hospitality brendinga.

Brend Green Captain je inspiriran ljepotama hrvatske obale i otoka, posebno otoka Šipana, poznatog po svojim prirodnim blagodatima te fascinantnom životnom pričom njegovog osnivača. Proizvodi uključuju vrhunske gastronomske delicije poput maslinovog ulja, vina i rogača. Dizajn ambalaže reflektira autentičnost i bogatu tradiciju, kombinirajući modernu estetiku s elementima hrvatske kulturne baštine.

Mato Goravica, osnivač brenda Green Captain bio je jedan od najmlađih kapetana naftnih tankera na svijetu, no unatoč uspješnoj karijeri, odlučio je napustiti kapetansku karijeru kako bi pratio svoje snove i vratio se na rodni otok Šipan. Goravica je započeo svoj poduzetnički put 2011. godine kada je kupio uljaru za proizvodnju maslinovog ulja, a 2016. jeu potpunosti prestao ploviti i posvetio se svojoj strasti – uzgoju i proizvodnji na vlastitom otoku.  Njegova ljubav prema autentičnim hrvatskim proizvodima nastavila se kroz proizvodnju vina i preradu rogača. Goravica danas vodi uspješan posao, a njegov rogač koristi se u raznim delicijama, uključujući slastice i sladolede.

„Naš zadatak bio je stvoriti jedinstvenu priču i identitet brenda koji odražava duboku posvećenost osnivača očuvanju baštine i njegovu ljubav prema rodnom Šipanu” izjavila je Zambelli, te dodala: “Svaki element dizajna pažljivo je odabran kako bi odražavao pomorsku i otočku baštinu. Brend i pakiranje Green Captain uspješno dočaravaju putovanje osnivača i srž otoka Šipana, stvarajući snažnu emocionalnu vezu s potrošačima. Ovaj projekt pokazuje kako strast prema lokalnoj proizvodnji i suradnja s kreativnim timovima mogu rezultirati međunarodnim priznanjem.”, zaključila je Zambelli.

Dobivanje ove nagrade dodatno naglašava potencijal hrvatskih dizajnera na međunarodnoj sceni, ističući vrijednost domaćeg talenta i kreativnosti u globalnom kontekstu. Zaključak ove inspirativne priče je da mali poduzetnici, vođeni strašću i posvećenošću, mogu postići izvanredne uspjehe surađujući s domaćim talentima i ulažući u autentične proizvode. Mato Goravica i Green Captain primjer su kako predanost lokalnoj proizvodnji i suradnja s kreativnim timovima mogu rezultirati međunarodnim priznanjem, potičući druge da slijede sličan put prema uspjehu. Ovaj uspjeh dodatno naglašava potencijal hrvatskih dizajnera na međunarodnoj sceni, ističući vrijednost domaćeg talenta i kreativnosti u globalnom kontekstu.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE