13.8 C
Dubrovnik
Nedjelja, 20 travnja, 2025
NaslovnicaDupromoBesplatna radionica „Pravni kontroling – usklađenost poslovanja s pravnim propisima“

Besplatna radionica „Pravni kontroling – usklađenost poslovanja s pravnim propisima“

Usklađenost poslovanja s pravnim propisima predstavlja preduvjet za uspješno poslovanje poduzetnika. Također se na taj način potiču aktivnosti koje definiraju rad poduzetnika kao profesionalnih, modeliranih i prepoznatljivih po korištenju novih pristupa u poslovanju te omogućava poduzetniku da kontrolira svoje poslovanje s pravnog aspekta.

Kako bi naučili što je  sve potrebno uskladiti Dubrovačka razvojna agencija za vas organizira radionicu „Pravni kontroling – usklađenost poslovanja s pravnim propisima“ koja će se održati u subotu 19. veljače 2022. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 09:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.

Cilj ove edukacije je pokazati polaznicima kako kroz svoje poslovanje uspostaviti propisane procedure i osigurati usklađenost s propisima.

Prekršajne kazne i troškovi zbog nepoštivanja i neudovoljavanja zahtjevima koji propisuju pravni propisi u pravilu su značajnog iznosa i svima je u interesu da se takve situacije izbjegnu. Upravo utvrđivanjem i usklađivanjem stanja u trgovačkom društvu/obrtu s pravnim propisima sprječava se nastanak razloga za plaćanje kazni i stvaranje dodatnih troškova.

Uvođenjem pravnog kontrolinga postiže se:

  • sigurnost rukovoditelja, odgovornih osoba i vlasnika u usklađenost poslovanja s pravnim propisima;
  • mogućnost usmjeravanja na djelatnost s kojom se društvo ili obrt bavi.

Teme koje će se obrađivati na radionici su:

  • Zakon o radu i zaštita na radu, rad stranaca
  • Minimalni tehnički uvjeti,
  • Obveza plaćanja naknadaza HDS ZAMP i HRT pristojbu kod poduzetnika
  • Inspekcijski nadzor i kako postupati u slučaju inspekcijskog nadzora
  • Ugovorni odnosi
  • Webshop


Poseban naglasak na radionici će se dati regulaciji web trgovine jer osim udovoljavanja određenim tehničkim i informatičkim zahtjevima, prilikom pokretanja web shopa potrebno je pažnju obratiti i na usklađenost s pravnim propisima. Naime, s obzirom da pokretanje web shopa podrazumijeva trgovinu putem Interneta, u obzir treba uzeti kako opće odredbe koje se odnose na trgovinu, tako i posebne odredbe koje se odnose na elektroničku trgovinu. Na radionci ćemo vam na jednostavan način vam pokazati kako da prilikom pokretanja web shopa postupate u skladu sa svim relevantnim propisima koji se tiču trgovine putem Interneta

Predavačiica Ana-Marija Kajić je osnivačica je i partnerica u PETRIĆ & KAJIĆ odvjetnički ured d.o.o. Posjeduje dugogodišnje iskustvo u pravnom savjetovanju domaćih i stranih pravnih osoba, posebno u području zdravstva i informatike.

Domaćim i stranim investitorima u turizmu pruža pravnu podršku u pripremi i realizaciji ulaganja, prati propise koji uređuju pitanja investicija u turizmu, predlaže aktivnosti potrebne za realizaciju projekata ulaganja u turizam, pruža pravnu podršku i prilikom osnivanja difuznih i integralnih hotela, hotela baština – heritage te obiteljskih hotela.

Autor je više članaka posvećenih integralnim  i difuznim hotelima u Republici Hrvatskoj.

Ovlašteni je izmiritelj te član Hrvatske udruga za mirenje, u čijem radu aktivno sudjeluje te  vodi mirenja kao alternativno rješavanje sporova i konflikata. Također je član Centra za mirenje pri Hrvatskoj odvjetničkoj komori.

Prijave se zaprimaju putem online: PRIJAVNICE.

Za prisustvovanje na radionici je potrebno imati COVID potvrdu (ako ste cijepljeni, ako imate negativan (brzi) test na SARS-CoV-2 ili ste nedavno preboljeli bolest COVID-19)

Više informacija možete dobiti putem maila mpuljas@dura.hr  ili telefona 020/640-271

Požurite, jer broj polaznika je ograničen!

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE