12.8 C
Dubrovnik
Ponedjeljak, 25 studenoga, 2024
NaslovnicaDupromoBesplatna radionica „Pravni kontroling – usklađenost poslovanja s pravnim propisima“

Besplatna radionica „Pravni kontroling – usklađenost poslovanja s pravnim propisima“

Usklađenost poslovanja s pravnim propisima predstavlja preduvjet za uspješno poslovanje poduzetnika. Također se na taj način potiču aktivnosti koje definiraju rad poduzetnika kao profesionalnih, modeliranih i prepoznatljivih po korištenju novih pristupa u poslovanju te omogućava poduzetniku da kontrolira svoje poslovanje s pravnog aspekta.

Kako bi naučili što je  sve potrebno uskladiti Dubrovačka razvojna agencija za vas organizira radionicu „Pravni kontroling – usklađenost poslovanja s pravnim propisima“ koja će se održati u subotu 19. veljače 2022. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 09:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.

Cilj ove edukacije je pokazati polaznicima kako kroz svoje poslovanje uspostaviti propisane procedure i osigurati usklađenost s propisima.

Prekršajne kazne i troškovi zbog nepoštivanja i neudovoljavanja zahtjevima koji propisuju pravni propisi u pravilu su značajnog iznosa i svima je u interesu da se takve situacije izbjegnu. Upravo utvrđivanjem i usklađivanjem stanja u trgovačkom društvu/obrtu s pravnim propisima sprječava se nastanak razloga za plaćanje kazni i stvaranje dodatnih troškova.

Uvođenjem pravnog kontrolinga postiže se:

  • sigurnost rukovoditelja, odgovornih osoba i vlasnika u usklađenost poslovanja s pravnim propisima;
  • mogućnost usmjeravanja na djelatnost s kojom se društvo ili obrt bavi.

Teme koje će se obrađivati na radionici su:

  • Zakon o radu i zaštita na radu, rad stranaca
  • Minimalni tehnički uvjeti,
  • Obveza plaćanja naknadaza HDS ZAMP i HRT pristojbu kod poduzetnika
  • Inspekcijski nadzor i kako postupati u slučaju inspekcijskog nadzora
  • Ugovorni odnosi
  • Webshop


Poseban naglasak na radionici će se dati regulaciji web trgovine jer osim udovoljavanja određenim tehničkim i informatičkim zahtjevima, prilikom pokretanja web shopa potrebno je pažnju obratiti i na usklađenost s pravnim propisima. Naime, s obzirom da pokretanje web shopa podrazumijeva trgovinu putem Interneta, u obzir treba uzeti kako opće odredbe koje se odnose na trgovinu, tako i posebne odredbe koje se odnose na elektroničku trgovinu. Na radionci ćemo vam na jednostavan način vam pokazati kako da prilikom pokretanja web shopa postupate u skladu sa svim relevantnim propisima koji se tiču trgovine putem Interneta

Predavačiica Ana-Marija Kajić je osnivačica je i partnerica u PETRIĆ & KAJIĆ odvjetnički ured d.o.o. Posjeduje dugogodišnje iskustvo u pravnom savjetovanju domaćih i stranih pravnih osoba, posebno u području zdravstva i informatike.

Domaćim i stranim investitorima u turizmu pruža pravnu podršku u pripremi i realizaciji ulaganja, prati propise koji uređuju pitanja investicija u turizmu, predlaže aktivnosti potrebne za realizaciju projekata ulaganja u turizam, pruža pravnu podršku i prilikom osnivanja difuznih i integralnih hotela, hotela baština – heritage te obiteljskih hotela.

Autor je više članaka posvećenih integralnim  i difuznim hotelima u Republici Hrvatskoj.

Ovlašteni je izmiritelj te član Hrvatske udruga za mirenje, u čijem radu aktivno sudjeluje te  vodi mirenja kao alternativno rješavanje sporova i konflikata. Također je član Centra za mirenje pri Hrvatskoj odvjetničkoj komori.

Prijave se zaprimaju putem online: PRIJAVNICE.

Za prisustvovanje na radionici je potrebno imati COVID potvrdu (ako ste cijepljeni, ako imate negativan (brzi) test na SARS-CoV-2 ili ste nedavno preboljeli bolest COVID-19)

Više informacija možete dobiti putem maila mpuljas@dura.hr  ili telefona 020/640-271

Požurite, jer broj polaznika je ograničen!

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE