Ako želite postati dio globalnog tržišta, internet više nećete koristiti isključivo za svoje predstavljanje već i kao mjesto za elektroničko poslovanje.
Ova dvodnevna radionica naučit će polaznike kako primijeniti različite alate i tehnike potrebne za samostalno obavljanje zadataka i upravljanje online poslovanjem te omogućiti jasne odgovore kroz dinamičnu komunikaciju i konkretne primjere za različite teme, uključujući:
- Kako analizirati tržište i konkurenciju?
- Kako pronaći investitora, dobavljače i proizvođače?
- Kako formirati cijenu te pratiti troškove i profit?
- Koje suradnike angažirati?
- Kako se pozicionirati na tržištu?
- Kako napraviti kvalitetan multimedijski sadržaj?
- Što su NFT i Blockchain?
- Kako voditi uspješan marketing on-site i off-site?
- Gdje i kako prodavati svoje proizvode i uslugu?
- Kako napraviti i pokrenuti web shop koristeći WordPress i WooCommerce?
Kako biste dobili odgovore na ova pitanja za Vas ovaj organiziramo besplatnu dvodnevnu radionicu „Kako unaprijediti poslovanje korištenjem online alata?“ koja će se održati 29. i 30. listopada 2022. (subota i nedjelja) u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10:00 sati. Radionica će trajati dva dana po 6 sati.
Da bismo krenuli u suvremeni oblik organizacije poslovanja potrebno je razumjeti što online prodaja zapravo jest te da ona nije sinonim za web shop. Radi se o multidisciplinarnom prodajnom, marketinškom, analitičkom i tehnološkom kanalu koji zahtijeva konstantno praćenje raznih parametara iz višestrukih izvora, njihovu ispravnu interpretaciju i pravovremenu primjenu odgovarajućih aktivnosti. U moru informacija fokusirat ćemo se na ključne elemente kojih moramo biti svjesni želimo li uspjeti u online okruženju.
E-poslovanje sinonim je za moderan i digitalan način poslovanja. To je poslovanje koje uključuje ne samo upotrebu hardwarea i softwarea u svrhu poboljšanja poslovanja već i moderan, efikasan način razmišljanja.
Kome je radionica namijenjena?
Radionica iz e-poslovanja namijenjen je poduzetnicima i svima koji razmišljaju o dodatnim opcijama unaprjeđenja svojih ideja i poslovanja pomoću modernih tehnologija. Trening je odličan ne samo za početnike već i za pojedince koji posjeduju određena znanja iz nekih segmenata i žele ih proširiti na dodatna područja te u konačnici imati uvid u cjelinu, bez “rupa” u znanju.
Način izvođenja radionice kombinacija je predavanja, individualnog i grupnog vježbanja, diskusija i iskustvenog učenja.
PREDAVAČ:
Radionicu vodi Siniša Begović, MBA. Kroz svoju dugogodišnju menadžersku i konzultantsku karijeru konstantno se usavršava i radi na kompleksnim e-commerce i e-business sustavima s usmjerenjem na poslovni, idejni i funkcionalni aspekt. Sudjelovao je u stvaranju velikog broja e-projekata na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini te je radio kao viši konzultant na nekoliko projekata Europske Unije u regiji.
Kroz svoj radni vijek obnašao je funkcije Project Managera, direktora marketinga, izvršnog direktora, a na regionalnoj razini voditelja Web i e-Commerce odjela te direktora sektora e-trgovine velikih hrvatskih tvrtki. U posljednjih nekoliko godina održao je više od stotinu treninga i radionica iz različitih područja kojima je pomogao privatnim i poslovnim subjektima u optimizaciji rješenja i nastupu na tržištima. 1999. godine diplomirao je novinarstvo na FPZ u Zagrebu, a 2010. magistrirao MBA (poslovno upravljanje, University of Gloucestershire, UK). 2018. godine magistrirao je tehnologiju i edukaciju na University of Leeds, UK. Autor je više desetaka stručnih članaka, 4 knjige i 2 priručnika o e-poslovanju, financiranih iz nekoliko EU projekata.
Prijavit se možete putem onlinePRIJAVNICE.
Više informacija možete dobiti putem e-mailampuljas@dura.hr ili putem telefona 020/640-271.
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!