19.8 C
Dubrovnik
Utorak, 22 travnja, 2025
NaslovnicaInfocentarBESPLATNA RADIONICA: Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas

BESPLATNA RADIONICA: Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas

Društvene mreže, a posebno Facebook i Instagram, postale su ključne platforme za promociju poslovanja i privlačenje novih kupaca. Ako želite naučiti kako iskoristiti ove kanale za uspješno oglašavanje, prijavite se na besplatnu radionicu „Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas“.

Radionica će se održati u subotu 26. travnja 2025. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik) s početkom u 9.00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.

Što ćete naučiti:

Ova radionica pružit će vam praktična znanja kroz interaktivne vježbe i primjere iz stvarnog života. Naučit ćete kako:

  • Razlikovati “Promoviranu objavu” i “Oglas”: Kada koristiti koju opciju za maksimalni učinak.
  • Postaviti ciljeve oglasa: Kako odabrati pravi cilj kampanje ovisno o željenom ishodu.
  • Razumjeti strukturu oglasne kampanje: Razlika između kampanje, skupa oglasa i pojedinačnih oglasa te kako ih učinkovito koristiti.
  • Planirati budžet: Kako pravilno upravljati budžetom za oglašavanje i odabrati najbolje načine plaćanja.
  • Kreirati učinkovite oglase za Facebook i Instagram: Korak po korak proces izrade privlačnih oglasa.
  • Definirati ciljanu publiku: Kako prepoznati i precizno targetirati idealne kupce.
  • Iskoristiti AI alate za optimizaciju oglasa: Kako koristiti umjetnu inteligenciju za poboljšanje performansi oglasa.
  • Praćenje konkurencije: Kako analizirati oglase konkurencije i tržišnih lidera.

Metode rada:

Interaktivna radionica: Poticajno okruženje za postavljanje pitanja i razmjenu ideja.

Praktični primjeri i vježbe: Rad na stvarnim scenarijima i izrada vlastitih oglasa.


PREDAVAČ: MARKO KRČMAR – mladi poduzetnik koji je započeo svoju poduzetničku karijeru 2019. godine zajedno s bratom Lukom, pokretanjem tvrtke LIVMARK d.o.o. Posljednje 4 godine primjenjuje iskustvo iz digitalnog marketinga na vlastitim projektima poput pametnebrave.hr i termostati.hr, kao i u radu s domaćim brendovima poput Croate, Eventima, My Croatia Cruise, HDL Automation ADRIA i još mnogih drugih.

Trogodišnja aktivnost na Linkedinu omogućila mu je izgradnju osobnog brenda i proširenje kvalitetne mreže što je rezultirao brojnim suradnjama i javnim nastupima na poslovnim događajima. Marko nerijetko voli testirati nove marketinške metode i online trendove kako bi dodatno istaknuo brendove s kojima surađuje.

Prijave za radionicu zaprimaju seputem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA

Više informacija možete dobiti na  e-mail mpuljas@dura.hr ili telefon 020/640-271.

Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!

*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE