15.8 C
Dubrovnik
Utorak, 22 travnja, 2025
NaslovnicaLifestyleBesplatna radionica: Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas

Besplatna radionica: Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas

Društvene mreže su odavno prerasle svoju primarnu svrhu i postale dio naših života. Facebook i Instagram već dugo nisu samo društvene mreže, već savršen alat za pronalazak i privlačenje novih korisnika i kupaca.


Kako biste naučili kako pronaći nove kupce putem Facebooka i Instagrama za vas smo organizirali radionicu “Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas”. Radionica će se održati u subotu, 25. ožujka 2023. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 9:00 sati. Radionica traje 8 sati.

Kada se koristi pametno i ispravno, Facebook pruža ogroman potencijal za rast poslovanja. Međutim, sam proces osmišljavanja i pokretanja marketing kampanja može biti kompliciran. Na radionici ćete naučiti sve bitne korake za uspješno Facebook i Instagram oglašavanje. Polaznici će raditi na praktičnim primjerima, saznati različite taktike za oglašavanje, upoznati se s tipovima kampanja i naučiti kako planirati budžet te kreirati oglase.

Polaznici će do kraja ove radionice svladati:

  • Korištenje sučelja za Facebook oglašavanje,
  • Definiranje ciljeva, načina plaćanja i budžetiranje oglašavanja,
  • Pronalazak ciljne skupine i različite mogućnosti targetiranja,
  • Pripremu oglasa i kreiranje sadržaja,
  • Povezivanje Facebook stranice s Instagram stranicom,
  • Kreiranje oglasa za Facebook i Instagram,
  • Kako na pravi način postaviti oglase kroz Ads Manager,
  • Razlike između oglašavanja putem Instagram aplikacije i Facebook Ads Managera,
  • Greške koje pravimo prilikom oglašavanja.

Metode rada

  • Interaktivna radionica
  • Praktični primjeri i vježbe

Možete imati najbolje usluge ili proizvode na svijetu, ali ako ih nitko ne vidi onda ćete ih vjerojatno prodavati samo prijateljima, poznanicima i obitelji, a možda ni njima. Kako bismo bili bolji moramo biti vidljivi i pokazivati se što većem broju ljudi. U protivnom ostat ćemo iza konkurencije.
Predviđeno je trajanje radionice 8 sati.


PREDAVAČ: DINO JOLDIĆ

2006. godine seli se u Mostar gdje započinje studij na Fakultetu informacijskih tehnologija. Nakon fakulteta u Mostaru ostaje živjeti i raditi.

Krajem 2012. godine prijavljuje se na natjecanje „Imam ideju“ pod pokroviteljstvom USAID-a i Američke ambasade na kojemu osvaja prvo mjesto i tada otvara svoj prvi startup s 25 godina. 2014. pretvara hobi u posao i pokreće obrt za fotografiranje, a trenutno ima 7 zaposlenih.

2016. godine pod Googleovim pokroviteljstvom odvija se „StartUp weekend Mostar“, a Dino kao voditelj tima osvaja prvo mjesto i zajedno sa svojim timom ScreenAds pokreće novi startup iz područja digitalnog marketinga.

Dino Joldić vodio je seminare i radionice na razne teme poput IT-a, droneova i digitalnog marketinga širom BiH i Hrvatske, a njegove radionice na temu digitalnog marketinga u proteklih 7 godina posjetilo je više od 1000 osoba.

Kroz digitalni marketing poslovao je s raznim hotelima, restoranima, rent a car poslovnicama, turističkim agencijama i sl., a trenutno g. Joldić radi kao voditelj marketinga u prodajnom centra Plaza koji ima više od 30 zasebnih jedinica kao što su Sinsay, McDonald’s, NewYorker, Beko, Cineplexx kino, Intersport, DM, Polleo sport i mnoge druge.

Dino navodi da je digitalni marketing budućnost i da odgađanjem da se “bacimo” u taj svijet svakim danom postajemo manje konkurentni.

Prijave se zaprimaju putem online PRIJAVNICE

Više informacija možete dobiti na  e-mail mpuljas@dura.hr ili telefon 020/640-271.

Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE