16.8 C
Dubrovnik
Utorak, 1 travnja, 2025
NaslovnicaLifestyleBesplatna radionica "Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas“

Besplatna radionica “Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas“

Društvene mreže su odavno prerasle svoju primarnu svrhu i postale su dio naših života. Facebook i Instagram već odavno nisu samo društvene mreže, već savršen alat za pronalazak i privlačenje novih korisnika i kupaca.


Kako bi naučili kako pronaći nove kupce putem Facebooka i Instagrama za vas smo organizirali radionicu “Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas”. Radionica će se održati u subotu, 05. ožujka 2022. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 9:00 sati.

Kada se koristi pametno i ispravno, Facebook pruža ogroman potencijal za rast poslovanje. Međutim, sam proces osmišljavanja i pokretanja marketing kampanja može biti kompliciran. Na radionici ćete naučiti sve bitne korake za uspješno Facebook i Instagram oglašavanje. Polaznici će raditi na praktičnim primjerima, saznati različite taktike za oglašavanje, tipove kampanja, planiranje budžeta i kreiranja oglasa.

Polaznici će na kraju ove radionice savladati tehnike:

  • Korištenje sučelja za Facebook oglašavanje,
  • Definiranje ciljeva, načine plaćanja i budžetiranje oglašavanja,
  • Pronalazak ciljne skupine i različite mogućnosti targetiranja,
  • Priprema oglasa i kreiranje sadržaja,
  • Povezivanje Facebook stranice sa Instagram stranicom,
  • Kreiranje oglasa za Facebook i Instagram,
  • Kako na pravi način postaviti oglase kroz Ads Manager,
  • Razlike između oglašavanja putem Instagram aplikacije i Facebook Ads Managera,
  • Greške koje previmo prilikom oglašavanja.

Metode rada

  • Interaktivna radionica
  • Praktični primjeri i vježbe

Možete imati najbolju uslugu ili prozivod na svijetu, ali ukoliko to niko ne vidi onda ćete vjerovatno prodavati samo prijateljima, poznanicima i obitelji. A možda ni njima. Da bi bili bolji moramo biti vidljivi i pokazivati se što većem broju ljudi – u protivnom ćemo ostati iza konkurencije.
Predviđeno trajanje radionice je 8h.


PREDAVAČ: DINO JOLDIĆ

2006. godine se seli u Mostar gdje započinje studij na Fakultetu Informacijskih Tehnologija, a gdje sada živi i radi.

Krajem 2012. godine prijavljuje se na natjecanje „Imam ideju“ pod pokroviteljstvom USAID-a i Američke ambasade gdje osvaja prvo mjesto, te otvara svoj prvi startup sa 25 godina. 2014. pretvara hobi u posao, te pokreće obrt za fotografiranje gdje trenutno ima 7 zaposlenih.

2016. godine kao voditelj tima osvaja „StartUp weekend Mostar“ pod pokroviteljstvom Google-a, gdje osvaja prvo mjesto, nakon kojeg pokreće novi startup iz oblasti digitalnog marketinga sa svojim timom “ScreenAds”.

Dino Joldić vodio je seminare i radionice na razne teme IT-a, drone-ova i digitalnog marketinga širom BiH i Hrvatske, a njegove radionice na temu digitalnog marketinga, u proteklih 7 godina, posjetilo je više od 1000 osoba.

Kroz digitalni marketing poslovao je s raznim hotelima, restoranima, rent a car poslovnicama, turističkim agencijama i sl., a trenutno g. Joldić radi kao voditelj marketinga u prodajnom centra Plaza, sa više od 30 zasebnih jedinica kao što su: Sinsay, McDonald’s, NewYorker, Beko, Cineplexx Kino, Intersport, DM, Polleo sport i mnoge druge.

Dino navodi da je digitalni marketing budućnost i da odgađanjem da se “bacimo” u taj svijet – svakim danom postajemo manje konkurenti.

Prijave se zaprimaju putem online: PRIJAVNICE.

Za prisustvovanje na radionici je potrebno imati COVID potvrdu (ako ste cijepljeni, ako imate negativan (brzi) test na SARS-CoV-2 ili ste nedavno preboljeli bolest COVID-19)

Više informacija možete dobiti putem maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271.

Požurite, broj polaznika je ograničen!

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE