9.8 C
Dubrovnik
Četvrtak, 14 studenoga, 2024
NaslovnicaLifestyleBESPLATNA RADIONICA Kako korisničko iskustvo utječe na uspjeh vašeg poslovanja?

BESPLATNA RADIONICA Kako korisničko iskustvo utječe na uspjeh vašeg poslovanja?

Korisničko iskustvo nije nešto što tvrtka/obrt bira hoće li ga imati ili ne! ONO UVIJEK POSTOJI – pitanje je samo da li s njime upravljate i svjesno ga kreirate ili se ono, u većoj ili manjoj mjeri, samo od sebe stihijski događa.

Ako je dobro posloženo, smisleno i ako s njim pametno i mudro upravljate, korisničko iskustvo uvijek i nepogrešivo: donosi vrijednost za korisnika, povećava vrijednost brenda i doprinosi poslovnom uspjehu kompanije.

 Iz tog razloga za Vas u okviru Startup akademije organiziramo radionicu „Kako korisničko iskustvo (CX) utječe na uspjeh vašeg poslovanja? “. Radionica će se održati 16. studenoga 2024. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) a početkom u 9:00 sati.

 Na edukaciji ćete naučiti:

  • Što je korisničko iskustvo (CX)?
  • Zašto je korisničko iskustvo bitno za poslovni uspjeh,
  • Koji su temeljni elementi korisničkog iskustva,
  • Kakva je veza CX i korisnikove percepcije vrijednosti proizvoda ili uslugekoju nudimo,
  • Zašto je važnorazumjeti korisnika cjelovito,
  • Kako razumjeti emocionalne potrebe korisnika,
  • Mapiranje korisničkog putovanja,
  • Zašto su korisnici uvijek ‘na putovanju’ s brendom,
  • Kako korisničko iskustvo učiniti pozitivnim i pamtljivim,
  • Na koji način osigurati kontinuitet i konzistentnost korisničkog iskustva,
  • Kakouskladiti CX strategiju s poslovnom strategijom,
  • Kako se definiraju i provode CX aktivnosti i projekti,
  • Izazovi i zamke u upravljanju CX aktivnostimai kako ih izbjeći,
  • Kako i na kojim točkama mjerimo CX,
  • Kako usklađujemo CX metriku s ostalim pokazateljima uspješnosti poslovanja.

 Ova edukacija je za vas ako ste vlasnik tvrtke ili obrta, vodite ili ste odgovorni za razvoj brenda, odgovorni ste za upravljanje odnosa s korisnicima, niste zadovoljni postojećim korisničkim iskustvom kojeg pružate, želite unaprijediti postojeće korisničko iskustvo, u direktnom ili indirektnom ste kontaktu s korisnicima.

PREDAVAČICA: Mirela Saračević Trogrlić  – Poslovna konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini.

U zadnjih deset godina njeno područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije te je velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika.

Bavi se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani je Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.

Prijave za ovu radionicu zaprimaju se putem sljedećeg linka: PRIJAVNICA

Više informacija možete dobiti putem e-maila: mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-556

Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!

*Projekt Startup akademija financiran je od strane Grada Dubrovnika

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE